۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
دولت برای پرداخت کارانه تفاوتی میان کادر پزشکی قائل نشود
نماینده مردم کاشمر در مجلس:

دولت برای پرداخت کارانه تفاوتی میان کادر پزشکی قائل نشود

نیک بین، نماینده مردم کاشمر در مجلس خواستار عدم تبعیض برای پرداخت کارانه میان کادر پزشکی و شایسته‌سالاری در انتصاب مدیران شد.

به گزارش بازار، جواد نیک بین در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۸ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک روز پرستار گفت: حضرت آقا همواره از عدم اجرای تعرفه‌گذاری پرستاران گلایه‌مند بوده‌اند که دولت بعد از ۱۵ سال مبالغ ناچیزی به حساب آنها واریز کرد که خجالت آور بود و وقتی فیش یکی از کارکنان اورژانس را دیدم تنها ۳۰۰ هزار تومان واریز شده بود.

نماینده مردم کاشمر و بردسکن و خلیل آباد، کوهسرخ در مجلس بر همین اساس تصریح کرد: پیش از این، این مبلغ تحت عنوان کارانه برای آنها واریز می‌شد که آن را حذف کرده و به آن اسم تعرفه‌گذاری گذاشتند.

وی افزود: پرستاران در زمان شیوع کرونا خود را برای جامعه دار زدند و این حق آنها نیست و نباید بین کارکنان بیمارستانی، بهداشتی، درمانی و فوریت‌های پزشکی فرقی قائل شد چرا که برخی از آنها از لیست کارانه نیز حذف شده اند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در پایان خاطر نشان کرد: درد امروز پرستاران صرفا فقر نیست بلکه اعتراض آنها به فرق و تبعیض است که چرا مریدان، مدیر می‌شوند و شایسته‌سالاری اجرا نمی‌شود.

کد خبر: ۱۹۰٬۷۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha