۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹
لایت کوین در مسیر ریزش قیمت| حمایت بعدی روی چه نقطه ای قرار دارد؟
تحلیل بازار رمز ارزها؛

لایت کوین در مسیر ریزش قیمت| حمایت بعدی روی چه نقطه ای قرار دارد؟

قیمت لایت کوین در روز دوشنبه با کاهش تقاضای کلی برای ارزهای دیجیتال کاهش یافته و به پایین‌ترین سطح از ۲۳ نوامبر سقوط کرد که به نظر می رسد روند ریزشی همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش بازار؛ قیمت لایت کوین در روز دوشنبه با کاهش تقاضای کلی برای ارزهای دیجیتال کاهش یافته و به پایین‌ترین سطح از ۲۳ نوامبر سقوط کرد. قیمکت لایت کوین همچنین نسبت به بالاترین سطح خود در هفته گذشته بیش از ۱۴ درصد کاهش یافته و ارزش بازار آن به حدود ۵.۲ میلیارد دلار تقلیل یافته است. با اینحال، لایت کوین قیمت لایت کوین همچنین طی هفت روز گذشته بیش از ۱۷ درصد افزایش یافته است.

قیمت لایت کوین در بحبوحه افزایش خطرات و نگرانی ها در خصوص صنعت کریپتو به شدت کاهش یافت. داده های گردآوری شده توسط BitInfoCharts نشان می دهد که تعداد آدرس های فعال در شبکه، طی چند روز گذشته به ۲۰۰ هزار آدرس کاهش یافته که بسیار کمتر از بیش از ۳۰۰ هزار آدرس فعال این رمزارز در ماه جاری است. این رقم همچنین به طور قابل توجهی کمتر از بالاترین آدرس فعال ایت کوین در ماه اکتبر (بیش از ۴۰۱ آدرس) است.

پیش بینی قیمت لایت کوین

لایت کوین در مسیر ریزش قیمت| حمایت بعدی روی چه نقطه ای قرار دارد؟

سوال رایج سرمایه گذاران بازار رمزارزها طی هفته های اخیر در فضای مجازی این است که آیا قیمت توکن LTC در کوتاه مدت به ۱۰۰ دلار افزایش خواهد یافت یا خیر. این خوشبینی از آنجا ایجاد شده که قیمت لایت کوین طی یک ماه اخیر، از ۴۷.۶۵ دلار به بالاترین سطح خود طی هفته های اخیر یعنی ۸۳ دلار رسید. این بهبود قیمت زمانی رخ داد که بیت کوین در محدوده قیمت ۱۶ هزار دلار قرار داشته و در نوسان بود.

با اینحال، قدرت لایت کوین برای بازیابی قیمت خود، طی چند روز گذشته کاهش یافته و به زیر سطح حمایت کلیدی در ۷۳.۲۷ دلار سقوط کرد که بالاترین نقطه قیمت ۷ نوامبر به حساب می آید. از سوی دیگر، شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز به زیر میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه رسیده و از نقطه خنثی پایین تر آمده است.

لایت کوین همچنین یک الگوی قیمت نزولی تشکیل داده و بنابراین، قیمت این رمزارز احتمالاً به کاهش خود ادامه خواهد داد و فروشندگان حمایت اصلی را در نقطه ۶۴.۶۰ دلار هدف قرار می دهند. این حمایت یک سطح مهم و بالاترین نقطه قیمت در ۱۱ و ۲۰ نوامبر محسوب می شود. حرکت به بالای مقاومت ۷۵ دلار، دیدگاه نزولی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۹۰٬۵۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha