۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
تشکیل الگوی سه کلاغ سیاه برای اتریوم| فشار فروش همچنان بالا است
تحلیل بازار رمزارزها؛

تشکیل الگوی سه کلاغ سیاه برای اتریوم| فشار فروش همچنان بالا است

در پی شکل گیری نا آرامی ها و اعترضات اجتماعی اخیر به آغاز دور جدیدی از قرنطینه های کرونایی در چین، بازار رمزارزها صبح روز دوشنبه با ریزش و افت قیمت مواجه شد.

به گزارش بازار؛ در پی شکل گیری نا آرامی ها و اعتراضات اجتماعی اخیر به آغاز دور جدیدی از قرنطینه های کرونایی در چین، بازار رمزارزها صبح روز دوشنبه با ریزش و افت قیمت مواجه شد.

بر اساس این گزارش، ریشه عمده اعتراضات در چین به وضعیت اقتصاد و معیشت در این کشور مربوط بوده که علاوه بر بیکار شدن بسیاری از نان آوران خانوارهای چینی در دوران کرونا و پس از آن، منجر به شکل گیری اعتراضات سیاسی در این خصوص نیز شده و مردم به سیاست های قرنطینه دولت که گفته می شود بدون حمایت قابل توجه دولت از خانواده ها صورت می گیرد، معترض هستند.

علاوه بر بیت کوین، سایر ارزهای بازار از جمله اتریوم، بایننس کوین و ... نیز با ریزشی بین ۱.۵ الی ۸ درصد مواجه شدند که سهم این ریزش برای اتریوم حدود ۳.۸ درصد بوده که این میزان ریزش بیش از ریزش بیت کوین بوده است.

قیمت فعلی اتریوم حدود ۱۱۷۰ دلار بوده و حجم معاملات آن نیز طی ۲۴ ساعت گذشته، ۵ میلیارد دلار اعلام شده است. همچنین طی شبانه روز گذشته، اتریوم نزدیک به ۴ درصد از ارزش خود را از دست داده است. بر اساس اعلام وب سایت CoinMarketCap ، اتریوم در حال حاضر با ارزش بازار زنده ۱۴۳ میلیارد دلار در رتبه دوم رمزارز های بازار قرار دارد. اتریوم همچنین دارای ۱۲۲۳۷۳۸۶۶ توکن عرضه شده و در گردش است.

پیش بینی قیمت اتریوم

تشکیل الگوی سه کلاغ سیاه برای اتریوم| فشار فروش همچنان بالا است

در بازه زمانی چهار ساعته، اتریوم الگوی"سه کلاغ سیاه" را تشکیل داده که نشان دهنده روند فروش قوی است.اتریوم همچنین از کانال صعودی عبور کرده و حمایت مهم ۱۲۱۰ دلاری آن، اکنون به عنوان مقاومت عمل می کند.

رمزارز دوم بازار همچنین با قیمت ۱۱۷۵ دلار از خط میانگین متحرک ۵۰ روزه عبور کرده و سیگنال فروش قوی را نشان می دهد. از جنبه نزولی، حمایت فوری اتریوم روی ۱۱۵۰ دلار قرار دارد.

شاخص‌های RSI و MACD نیز در منطقه فروش قرار دارند که نشان می‌دهد اتریوم ممکن است سطح حمایت ۱۱۱۵ دلاری را هدف قرار دهد.

از منظر صعودی، سطح مقاومت اصلی برای اتریوم همچنان روی ۱۱۸۵ دلار باقی می ماند و شکست قیمت به محدوده بالاتر از این رقم می تواند آن را به سطح ۱۲۳۵ دلار برساند.

کد خبر: ۱۹۰٬۵۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha