۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱
خلاء های موجود در مسیر تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها شناسایی می‌شوند
نائب رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس:

خلاء های موجود در مسیر تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها شناسایی می‌شوند

قادری، نائب رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس گفت: در فرصت باقی مانده تلاش می‌کنیم خلاء های موجود برای استفاده از ظرفیت بانک‌ها، بازار سرمایه و سرمایه گذاران خارجی را برطرف کنیم.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، جعفر قادری نائب رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس، در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوع خود، گفت: در این نشست ادامه جزئیات طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها مورد بررسی قرار گرفت و نیاز بود که پیشنهادات وزارتخانه و نهادها را نیز دریافت و بررسی کنیم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این نیاز وجود دارد تا پیشنهادات باقی مانده دستگاه‌ها و محورهای طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها را در نشست‌هایی مورد بررسی قرار دهیم، ادامه داد: امیدواریم پیش از در دستور کار قرار گرفتن لایحه بودجه سال آینده و برنامه هفتم توسعه طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها را در دستور کار صحن علنی قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف طرح مذکور، دائمی کردن احکام تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها که در بودجه سنواتی آورده می‌شوند است، افزود: احکامی که در بودجه سنواتی آورده می‌شوند علی رغم تکرار طی سال‌های گذشته نیازمند تهیه آیین نامه هستند و این موضوع باعث می‌شود تا ۸ ماه از سال از دست برود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر قانونی تحت عنوان تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها نداریم و لایحه مشارکت عمومی خصوصی نیز در کمیسیون عمران باقی مانده و به صحن علنی ارائه نشده است، تصریح کرد: در فرصت باقی مانده تلاش می‌کنیم خلاء های موجود برای استفاده از ظرفیت بانک‌ها، بازار سرمایه و سرمایه گذاران خارجی را برطرف کنیم تا برای تامین مالی احکام مشخص را داشته باشیم.

کد خبر: ۱۹۰٬۵۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha