۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
بهره‌برداری از پارک لجستیک کشاورزی ایران در آینده نزدیک
وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد

بهره‌برداری از پارک لجستیک کشاورزی ایران در آینده نزدیک

ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به اهمیت زیرساخت‌های حمل و نقلی در صادرات محصولات کشاورزی، در آینده نزدیک پارک لجستیک کشاورزی ایران به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش بازار به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، صبح امروز جلسه قرارگاه تامین مالی و سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی به ریاست سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی و با حضور معاونین وزیر، روسای سازمان‌ها و مسوولان ذی‌ربط در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

در این جلسه، وزیر جهاد کشاورزی بر لزوم تقویت زیرساخت‌های حمل و نقل بخش کشاورزی در راستای تسهیل صادرات و واردات بخش کشاورزی تاکید کرد.

سیدجواد ساداتی‌نژاد همچنین به برنامه‌ریزی‌های وزارت جهاد کشاورزی برای تامین کانتینرهای یخچال‌دار مورد نیاز صادر کنندگان محصولات کشاورزی تاکید کرد.

وی تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی تمام امکانات خود برای حمایت از صادرات محصولات کشاورزی را بکار خواهد گرفت، چراکه ایران ظرفیت تبدیل شدن به پایانه صادرات محصولات منطقه را دارد.

وزیر جهاد کشاورزی در پایان گفت: با توجه به اهمیت زیرساخت‌های حمل و نقلی در صادرات محصولات کشاورزی، در آینده نزدیک پارک لجستیک کشاورزی ایران به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر: ۱۹۰٬۵۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha