۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
خرید استرچ فیلم و استرچ پالت باکیفیت مستقیم از کارخانه

خرید استرچ فیلم و استرچ پالت باکیفیت مستقیم از کارخانه

فیلم استرچ یکی از محصولات پرطرفدار پلاستیکی در صنایع غذایی و بسته بندی می باشد که امروزه در اکثر صنایع به طور گسترده ای استفاده می شود.

فیلم استرچ

فیلم استرچ یکی از محصولات پرطرفدار پلاستیکی در صنایع غذایی و بسته بندی می باشد که امروزه در اکثر صنایع به طور گسترده ای استفاده می شود.

 فیلم استرچ به دلیل استفاده از مواد اولیه شیمیایی با خاصیتهای الاستیکی کیفیت بسیار مطلوبی برای بسته بندی اشیاء دارد به همین دلیل جایگزین بسیار خوبی برای روش های بسته بندی قدیمی می باشد. چرا که علاوه بر سهولت و کیفیت، از لحاظ اقتصادی نیز به صرفه می باشد.

روند تولید استرچ فیلم

فیلم استرچ به روش های مختلفی تولید می شود. تفاوت بین انواع مختلف فیلم استرچ تنها در لایه های به کار رفته در ساخت آن است. لایه های استرچ فیلم از 1 تا 5 لایه متغیر است و طبیعتاً با افزایش تعداد این لایه ها، کیفیت کار انجام شده افزایش می یابد.
البته بسته به درخواست مشتری می توان ویژگی های دیگری مانند UV و رنگ را به فیلم استرچ اضافه کرد. همچنین استرچ فیلم قابل تولید در انواع ضخامت ها و متراژ می باشد.

استرچ فیلم های تولید شرکت آراس پلاستیک با بروزترین و با کیفیت ترین دستگاه دنیا تولید می شود. همچنین از مرغوب ترین مواد اولیه پتروشیمی استفاده می شود.
از سلفون استرچ برای بسته بندی محصولات استفاده می شود. به دو روش استرچ دستی و استرچ ماشینی می توان به عنوان بسته بندی استفاده کرد. روش اول به صورت دستی انجام می شود که در این حالت سرعت کار بسیار کم و هزینه نیروی کار آن نیز زیاد است. روش دوم که کاربرد بیشتری در صنعت دارد، روش مکانیکی بسته بندی با فیلم استرچ است. در روش صنعتی همانطور که از نام آن پیداست یک رول فیلم استرچ روی دستگاه قرار می گیرد و سپس دستگاه کار بسته بندی را به صورت اتوماتیک و با سرعت بالا انجام می دهد.

خرید استرچ فیلم و استرچ پالت باکیفیت مستقیم از کارخانه

مزایای استفاده از فیلم کششی در صنایع مختلف به ویژه در صنایع غذایی:

 نایلون استرچ آراس پلاستیک جذب خوبی روی بدنه محصول دارد که از ورود گرد و غبار و آلودگی به داخل محصول جلوگیری می کند.
 فیلم استرچ از ورود هر گونه آب و رطوبت به داخل غذا جلوگیری می کند.
بر خلاف اندازه کوچکتر، مقاومت بالاتری در برابر خوردگی دارد.
مقاومت بالا در برابر پاره شدن یکی دیگر از مزایای بسته بندی با استرچ فیلم می باشد.

خرید استرچ بسته بندی

لازم به ذکر است استرچ فیلم در انواع سایزها و ضخامت ها در آراس پلاستیک بنابه درخواست مشتری قابل تولید می باشد. برای مشتریان صادراتی که به صورت جامبو رول سفارش می دهند وزن هر رول استرچ 50 کیلوگرم می باشد. همچنین تعداد 27 رول در پالت می باشد.

استرچ فیلم رنگی یکی دیگر از محصولات پرطرفدار در صنعت بسته بندی می باشد. فیلم استرچ رنگی امروزه کاربردهای متعددی دارد. از جمله کاربردهای این نوع استرچ برای جداسازی در بسته بندی می باشد. رنگ های مختلف برای جداسازی بسته ها بهترین گزینه محسوب می شود.

بارگیری استرچ فیلم

کاربرد استرچ فیلم

سلفون استرچ کاربردهای متعددی در صنایع دارد. از جمله می توان در خودرو سازی، صنایع غذایی، مبلمان، لوازم آشپزخانه و کارخانجات اشاره کرد.

محصولات زیادی برای بسته بندی محصولات و کالاهای تولید شده در کارخانه ها و واحدهای تولیدی استفاده می شود که یکی از این محصولات بسته بندی با استرچ فیلم است. این نوع بسته بندی از لحاظ قیمت نسبت به سایر روش های بسته بندی مقرون به صرفه است.

خاصیت کششی فیلم استرچ

یکی از مهمترین خواص استرچ فیلم مربوط به خاصیت کششی آن است و به دلیل این قابلیت می توان آن را به خوبی در اطراف محصول کشید. خاصیت کششی فیلم استرچ این امکان را فراهم می کند که چندین محصول و کالا را بدون جابجایی و جدا شدن از یکدیگر به خوبی در کنار هم نگه دارد. از مزایای دیگر فیلم استرچ می توان به تمیز بودن محصول در حین حمل و نقل اشاره کرد. دلیل تمیز ماندن سطح، چسبندگی بسیار خوب سلفون استرچ است که به هیچ وجه اجازه ورود گرد و غبار و آلودگی را نمی دهد. همچنین خاصیت کشش فیلم استرچ به قدری زیاد است که حتی اگر نایلون با فشار زیاد کشیده شود مشکلی ایجاد نمی کند.

فیلم استرچ بهترین گزینه برای بسته بندی اجسام بزرگ است.
محصولات زیادی تاکنون برای بسته بندی محصولات معرفی شده اند. اما همه این محصولات نمی توانند محافظت کاملی از محصول ایجاد کنند. اما فیلم استرچ اینگونه نیست. به کمک استرچ فیلم محصولات و کالاهای خود را به خوبی می توانید بسته بندی کنید. با بسته بندی چند لایه به دور محصول از کیفیت بسته بندی می توانید مطمئن شوید. فیلم های استرچ به طور گسترده برای بسته بندی اقلام بزرگ مانند محصولات خانگی استفاده می شود. به همین دلیل اکثر تولید کنندگان لوازم خانگی از استرچ فیلم برای بسته بندی محصولات استفاده می کنند.

خرید استرچ فیلم و استرچ پالت باکیفیت مستقیم از کارخانه

رول استرچ بسته بندی

استرچ یا همان سلفون یکی از پر مصرف ترین پلاستیک ها در صنایع مختلف و خانگی برای بسته بندی  می باشد. آراس پلاستیک تولید کننده انواع استرچ فیلم در ایران می باشد. بسته به نیاز مشتری انواع استرچ فیلم قابل تولید است. استرچ ماشینی، استرچ دستی، استرچ غذایی استرچ فیلم جامبو، استرچ سیلاژ ، پره استرچ،  استرچ مبلی و استرچ صنعتی جز محصولات تولیدی این شرکت می باشد. 

خرید استرچ فیلم و استرچ پالت باکیفیت مستقیم از کارخانه

خرید استرچ پالت پیچ و مزایای آن

صاحبان مشاغل به دلیل خاصیت انعطاف پذیری، چسبندگی و استحکام بالا نسبت به شرایط محیطی از خرید استرچ پالت پیچ استقبال می کنند. چرا که بسته بندی پالت با سایر روش های بسته بندی امکانپذیر نمی باشد. به همین دلیل استرچ بسته بندی پالت برای بسته بندی محکم و ایمن پالت گزینه ی مناسبی محسوب می شود.

نایلون استرچ از مواد اولیه درجه یک، ایمن و کاملاً بهداشتی تولید می شود و به همین دلیل می توان از رول استرچ برای بسته بندی محصولات غذایی استفاده کرد. از دیگر خواص استرچ می توان به شفافیت کلی و توانایی حفظ دما در محیط بسته بندی شده اشاره کرد.
استفاده از استرچ برای بسته بندی محصولات غذایی می تواند بو و طعم آنها را حفظ کند زیرا کیفیت بالایی دارد. استرچ فیلم از مواد اولیه پلی اتیلن مرغوب تولید می شود. می توان از آن به صورت دستی یا خودکار استفاده کرد. نکته دیگری که بسیاری از شرکت ها را به سمت خرید بسته بندی محصولات استرچ فیلم سوق می دهد، شفافیت این نوع پلاستیک است که امکان بسته بندی سفارشی محصولات را فراهم می کند.

قیمت استرچ فیلم

قیمت استرچ با توجه به نوع، اندازه، رنگ و کیفیت متفاوت می باشد. برای خرید استرچ با کیفیت و با دوام و صادراتی به شرکت آراس پلاستیک مراجعه کنید. تیم ما آماده ارائه خدمات برای شما می باشد.

قیمت هر کیلوگرم فیلم استرچ چه قدر است؟ به علت تغییرات روزانه قیمت مواد اولیه پلاستیک پلی اتیلن سبک پتروشیمی و همچنین نوسانان دلار قیمت محصولات به صورت روزانه محاسبه می شود.

در این مقاله به بررسی کامل استرچ بسته بندی پرداختیم. در نهایت به این مورد اشاره می کنیم که فیلم استرچ تولید آراس پلاستیک آتیه جزو بهترین استرچ صادراتی در ایران می باشد. همچنین محصولات شرکت آراس پلاستیک در کشورهای اروپایی و در کشورهای همسایه بسیار پرطرفدار می باشد.

آراس پلاستیک تولید کننده انواع استرچ پالت، استرچ جامبو، استرچ غذایی، استرچ صنعتی، فیلم استرچ ماشینی و فیلم استرچ مبلی می باشد. جهت استعلام قیمت به وب سایت آراس پلاستیک مراجعه کنید.

خرید استرچ فیلم و استرچ پالت باکیفیت مستقیم از کارخانه

خرید استرچ فیلم و استرچ پالت باکیفیت مستقیم از کارخانه

کد خبر: ۱۹۰٬۲۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha