۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
۳۶ بنگاه اقتصادی راکد کشاورزی در همدان به چرخه تولید بازگشت
امسال؛

۳۶ بنگاه اقتصادی راکد کشاورزی در همدان به چرخه تولید بازگشت

همدان - ترکمان، مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تعداد ۳۶ بنگاه اقتصادی راکد کشاورزی در استان همدان به چرخه تولید بازگشته است.

مصطفی ترکمان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تعداد ۳۶ بنگاه اقتصادی راکد کشاورزی در استان همدان به چرخه تولید بازگشته است، اظهار کرد : برای ۱۱۷ نفر اشتغال پایدار ایجاد شده و معادل یک هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است که عمدتا ًاز طریق تزریق نقدینگی و رفع مشکلات بانکی و بین دستگاهی در کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید حل و فصل شده است.

وی افزود: اعتبار موردنیاز از محل تسهیلات سفر رئیس جمهور به تعداد ۵۴ طرح به مبلغ پنج هزار و ۲۹۲ میلیارد تومان با عاملیت هفت بانک دولتی مصوب شده که پیش بینی می شود زمینه تثبیت اشتغال و ایجاد اشتغال قابل قبولی را در بخش کشاورزی استان به همراه داشته باشد.

ترکمان گفت: همچنین در زمینه مشاغل خانگی و رونق کسب و کارهای کوچک تاکنون با ۱۶۱ فقره پرونده به مبلغ ۸۹ میلیارد ریال، زمینه اشتغال و کار آفرینی بیش از ۲۰۰ نفر فراهم شده است.

وی گفت: در خصوص طرح های اثر گذار و شاخص استان در زیر بخش کشاورزی ۵۲ واحد تولیدی به مبلغ ۱۱۰ هزار میلیارد ریال و ایجاد اشتغال بیش از هشت هزار و ۳۰۰ نفر در دست اجرا است .

کد خبر: ۱۹۰٬۲۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha