۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
خدمات ارسال آنلاین گل بوی گل را بیشتر بشناسید

خدمات ارسال آنلاین گل بوی گل را بیشتر بشناسید

حتما نام بوی گل را شنیده اید. اولین و بزرگترین آموزشگاه گل آرایی ایران که در مرحله بعدی توسعه خدمات خویش ، ارسال گل و خرید گل آنلاین را به خدمات خود افزوده است.

به گزارش بازار، حتما نام بوی گل را شنیده اید . اولین و بزرگترین آموزشگاه گل آرایی ایران که در مرحله بعدی توسعه خدمات خویش ، ارسال گل و خرید گل آنلاین را به خدمات خود افزوده است . بوی گل با دارا بودن بیش از ۱۰۰۰ گل آرا حرفه ای در سرتاسر ایران ، آمادگی ارسال گل به تمامی نقاط را دارد . بوی گل با ارایه کار های خاص و مدرن گوی سبقت را از رقبا گرفته است . کافی است به گل فروشی آنلاین بوی گل سری بزنید و از محصولات آن ها دیدن کنید . 

خرید گل آنلاین را در بوی گل تجربه کنید

گل فروشی اینترنتی بوی گل

گل فروشی اینترنتی بوی گل با داشتن پرسنل خبره و حرفه ای در سرتاسر کشور عزیزمان ایران ، امکان ارسال گل به تهران و شهرستان را دارا است . گل فروشی آنلاین بوی گل تجربه جدیدی از ارسال گل و خرید گل را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد . امضا بوی گل در کار های گل آرایی ، خلاقیت و متفاوت بودن است . ما در بوی گل همه چیز را مطابق با اصول و تکنیک های بین المللی گل آرایی برای شما انجام خواهیم داد . پس نگران کیفیت کار ها نباشید .

بوی گل ، امضا خلاقیت و کیفیت

آموزش گل آرایی

گل فروشی بوی گل هر ماه پرسنل خود را آموزش می دهد ! پرسنل گل آرا بوی گل با دیدن دوره های گل آرایی مدرن در اروپا همیشه آماده ارایه بهترین خدمات گل آرایی هستند . امضا بوی گل روی تمام کار های گل آرایی شما خواهد بود . از باکس های گل گرفته تا تاج گل های عظیم ، کافی است نگاهی به نمونه کار های گل فروشی بوی گل بندازید تا از دیدن گل های زیبا در کنار چیدمان فوق العاده آن ها ، لذت ببرید . 

خرید باکس گل

همیشه خرید باکس گل جزو الویت ها است . شاید تعجب کنید ! اما باکس گل به دلیل قیمت مناسب و زیبایی خاصش همیشه پرفروش ترین آیتم گل فروشی ها است . ما در گل فروشی اینترنتی بوی گل بهترین باکس گل را برای شما گل آرایی می کنیم . چیدمان باکس گل باید نامنظم و با استفاده از رنگ های خاص باشد . نحوه استفاده از رنگ ها در باکس گل بسیار حائز اهمیت است . معمولا اگر باکس گل برای یک خانم باشد از رنگ های لطیف و ملایم استفاده می شود . بهتر است خودتان نگاهی به محصولات ما داشته باشید .

خرید تاج گل

یکی دیگر از محصولات پرفروش در گل فروشی اینترنتی بوی گل ، تاج گل است . تاج گل نمایش شکوه و عظمت یک ارتباط است . بنابر این هیچگاه نباید در تهیه تاج گل خساست به خرج دهید . تاج گل هر چقدر تعداد طبقاتش بیشتر باشد . از نگاه دریافت کننده ، نشان دهنده میزان اهمیت شما است . سعی کنید در هنگام سفارش تاج گل حتما از گل های گران و خاص استفاده کنید . معمولا در تاج گل از گل های آنتوریوم ، لیلیوم اورینتال ، استریزیا یا پرنده بهشتی ، ژربرا و ... استفاده می شود .

خرید سبد گل

سبد گل

سبد گل از دیگر آیتم های پرفروش است . معمولا زمانی که به دیدار شخصی می روید و بعد از مدت طولانی آن شخص را می بینید . هدیه ای از جنس سبد گل می تواند ارتباط را به گرمی قبل نمایش دهد .  همانطور می دانید گل ها صحبت های شما را به شکل عملی نمایش می دهند . زمانی که به شخصی می گویید به یاد شما بودم . شاید در لفظ جدی گرفته نشود . اما زمانی که با گل همراه می شود انرژی گل ها کار خود را می کند . با خیال راحت این سبد گل زیبا را هدیه دهید .

خرید گل تک شاخه تزیین شده

خرید گل تک شاخه تزیین شده معمولا در روز معلم ، روز مادر ، روز پدر بسیار اوج می گیرد . گل تک شاخه با این که از نظر قیمتی ارزان است . اما تاثیر گذاری وحشتناکی دارد ! یکبار خودتان امتحان کنید . زمانی که یک گل تک شاخه تزیین شده هدیه می دهید . ذوق و بغض را در چشمان شخص مقابل خواهید دید . این قدرت گل ها است . سعی کنید از گل های درشت و با کیفیت در هدیه دادن تک شاخه استفاده کنید .

خرید دسته گل

خرید دسته گل گرد یا یک طرفه یا سازه فرقی نمی کند . مهم این است که شما گل های با طراوات و تازه را با یک چیدمان فوق العاده و با رعایت تئوری رنگ ها به بهترین دوست یا مخاطب خاص خود هدیه دهید . این هدیه به قدری ارزشمند است که می تواند روی تمامی لحظات طرف مقابل شما تاثیر گذار باشد . فقط باید قدرت گل ها را درک کنید . قدرت گل ها می تواند هر شخصی را به سمت عشق ببرد . اگر به دنبال تغییر ارتباط خود از دوستی به عشق هستید . امتحان کنید ! کار خود را خواهد کرد .

دسته گل یک طرفه

شاید با دسته گل های یک طرفه اشنا نباشید . معمولا دسته گل هایی که صرفا از یک سمت دید دارند را یک طرفه می نامند . این دسته گل ها در انواع و اقسام مدل های مختلف وجود دارد . اگر دسته گل صرفا از یک سمت دید داشت مطمئن باشید که آن دسته گل یک طرفه است . اکثرا دسته گل های یک طرفه قیمت ارزان تری دارند . زیرا از گل های کمتری برای گل آرایی آن استفاده می شود . بنابر این قیمت مناسبی دارد . اگر دنبال یک هدیه ایده آل هستید . شک نکنید دسته گل یک طرفه گزینه مناسبی است .

دسته گل گرد

دستع گل گرد بوی گل

دسته گل های گرد همیشه زیبا هستند . آن ها با رنگ آمیزی گل آرا با توانایی های خاصش ، زیبا تر نیز می شود . معمولا دسته گل های گرد از تکنیک اسپیرال بهره می برند . به عبارتی دسته گل شما گرد است و قابلیت ایستادن در هر نقطه را دارد . به معنای دیگر اگر دسته گل رو در مکانی قرار بدید روی ساقه ها خواهد ایستاد . اگر قصد دارید کیفیت گل آرایی یک دسته گل گرد را متوجه شوید . کافیست همین الان آن را روی میز قرار دهید . اگر روی ساقه ها ایستاد ، به شما تبریک می گویم . از جای مناسبی دسته گل گرد خود را تهیه کرده اید .

دسته گل سازه

معمولا دسته گل های سازه از متریال های بازیافتی ساخته می شوند . اگر قصد دارید میزان هنر یک گل آرا را بسنجید . از او یک دسته گل سازه بخواهید . دسته گل سازه شاهکار دست هنرمندان بوی گل است . آن ها خوب می دانند که قدرت خلاقیت و هنر خود را از طریق دسته گل سازه می توانند نمایش دهند . معمولا در اروپا فقط اساتید مستر قادر به انجام شاهکار های هنری هستند . اما بوی گل با داشتن بهترین گل آرا های سرتاسر ایران توانمندی گل آرا های خودش را به رخ شما خواهد کشید . همین حالا از دسته گل های سازه ما دیدن کنید .

دسته گل حجیم و غول پیکر

آرمان سفیدی بوی گل

یکی از دسته گل هایی که به تازگی باب شده است . دسته گل های گرد غول پیکر است . اگر به دنبال ارایه یک هدیه خاص هستید و در مناسبت خارق العاده ای قرار دارید . به مانند روز تولد مخاطب خاص خود ، روز مادر ، سالگرد ازدواج ، سالگرد دوستی ، بله برون و ... این دسته گل ها گزینه ایده عالی است . دسته گل های حجیم از تکنیک اسپایرل ساخته می شوند . آن ها همان دسته گل های گرد در ابعاد بسیار بزرگ تر هستند . اگر به دنبال یک شاهکار هنری هستید . انتخاب درستی کرده اید !!!

دسته گل عروس

دسته گل عروس آبشاری

اگر در یک رویداد خاص به مانند عروسی هستید . قطعا عروس خانم به مانند یک الماس باید بدرخشد . این درخشیدن فقط زمانی محقق خواهد شد که عروس خانم یک دسته گل خاص متناسب با لباس خود انتخاب کند . از دسته گل های عروس خاص می توان به دسته گل عروس کرد کلاسیک ، دسته گل عروس آبشاری ، دسته گل عروس فرمالیته ، دسته گل عروس روستیک ، دسته گل عروس مدرن ، دسته گل عروس سازه اشاره کرد . تمامی این مدل ها می بایست با توجه به لباس عروس انتخاب شود .

دسته گل عروس سازه

یکی از کار هایی که در اروپا بسیار مد شده است . دسته گل های عروس سازه است . آموزشگاه گل آرایی بوی گل در ایران برای اولین بار این متد را به گل آرا های ایرانی آموزش داد . دسته گل سازه با استفاده از چوب و ... بافت اصلی خود را ایجاد می کند . گاهی این بافت از جنس برگ است . همه چیز به خلاقیت گل آرا شما وابسته است . انتخاب یک گل آرا مناسب همیشه می تواند تفاوت ها را رقم بزند . بهتر است با گل فروشی انلاین بوی گل برای انتخاب دسته گل سازه خویش مشورت کنید . ما بهترین مشاوره را به شما می دهیم . با کمال میل !

دسته گل عروس فرمالیته

دسته گل عروس فرمالیته در شکل و انواع مختلف وجود دارد . دسته گل عروس فرمالیته بر پایه چینش نامنظم گل ها است . البته که گل ها در عین چینش نامرتب ، نظم خاصی دارند . این به معنی یک زیبایی خاص است . برای دسته گل فرمالیته حتما باید از گل آرا توانمند بهره بگیرید . کوچیک ترین اشتباهی می تواند بزرگ ترین شب زندگی شما را ، تلخ ترین شب زندگی شما کند . بنابر این به گل آرا های توانمند بوی گل اعتماد کنید و شبی خاص را رقم بزنید . اجازه دهید تفاوت را با امضا بوی گل رقم بزنیم .

دسته گل عروس کرد کلاسیک

دسته گل عروس بوی گل

یکی از پرطرفدارترین دسته گل های عروس است . دسته گل های کرد کلاسیک همیشه به گردی خاص و چینش منظم خود مشهور هستند . اگر کوچیک ترین خطایی در چینش دسته گل عروس کلاسیک شود . دسته گل عروس به شکل بیزی در خواهد آمد . بنابر این گل آرا های حرفه ای تنها می توانند این کار را ارایه کنند . معمولا دسته گل های عروس قیمت بالایی دارند . زیرا زمان بسیار زیادی از گل آرا خواهند گرفت . لذا به دنبال بهترین گل آرا برای دسته گل عروس باشید .

جام گل

کلاس گل آرایی

یکی دیگر از آیتم های پرفروش در گل فروشی ها جام گل است . بوی گل به شما تضمین ارایه بهترین جام گل برای هر مناسبت خاصی را می دهد . معمولا جام گل را در عروسی ها بیشتر استفاده می کنند . گاهی نیز در افتتاحیه مغازه ها نیز استفاده می شود . جام گل مظهر زیبایی گل ها است . هر جام گل برای یک مناسبت خاص است و باید از گل های خاص آن مناسبت استفاده شود . بهتر است قبل از سفارش جام گل از گل آرا های بوی گل مشاوره بگیرید .

گل آرایی ماشین عروس در محل

یکی دیگر از خدمات خاص گل فروشی اینترنتی بوی گل ، گل آرایی ماشین عروس در محل شما است . دیگر نگران زمان کم خود نباشید . ضمنا گل آرا های بوی گل توانایی گل آرایی ماشین عروس شما بدون استفاده از چسب هستند . بنابر این هیچ خط و خشی روی ماشین عروس شما نخواهد افتاد . کما اینکه ما از بهترین متد های گل آرایی برای ماشین عروس شما استفاده می کنیم . بنابر این دیگر نگران هیچ چیزی نباشید .

گل آرایی مراسم

از دیگر خدماتی که گل فروشی اینترنتی بوی گل برای مشتریان خود ایجاد کرده است . گل آرایی مراسم های خاص آن ها است . گاهی شما احساس می کنید لازم است بهترین گل ها را مناسبت شما را گل آرایی کنند . تا عظمت و شکوه خاصی به مراسم شما بدهند . گل آرا های بوی گل به بهترین شکل ممکن وظیفه خود را انجام خواهند داد . نگران هیچ چیزی نباشید . ابتدا به سایت گل فروشی آنلاین بوی گل مراجعه کنید . بعد از مشاهده نمونه کار ها ، نمونه کار مد نظر خود را اتخاب کنید . حتی می توانید از سایت های خارجی انتخاب خاص خود را انجام دهید .

آموزش گل آرایی در آموزشگاه گل آرایی بوی گل

آموزش گل آرایی

هیچ احساس قشنگ تر و زیبا تر از کار کردن با گل های طبیعی نیست . حال دل شما را هی چیز به اندازه گل ها نمی تواند خوب کند . اگر به دنبال یادگیری یک مهارت پول ساز هستید . آموزش گل‌ آرایی یک گزینه عالی است . آموزشگاه گل‌ آرایی بوی گل به عنوان اولین و بزرگ ترین آموزشگاه تخصصی گل‌ آرایی در ایران با داشتن بیش از ۳ شعبه و داشتن بهترین اساتید گل آرایی ایران ، آماده آموزش گل‌ آرایی به شما دوست داران گل است . شما بعد از یادگیری گل‌ آرایی می توانید هر آن چه که در ذهن دارید با گل های طبیعی ، چیدمان و پیاده سازی کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۴۰۵۹ تماس بگیرید .

چرا از گل فروشی آنلاین بوی گل ، گل را خریداری کنیم ؟

در بالا اشاره کردیم که بوی گل از حرفه ای ترین کادر گل آرایی کشور بهره می برد . ضمنا گل های شاخه بریده گل فروشی آنلاین بوی گل مستقیما از گلخانه و محلات ارسال می شود . بنابر این از تازه ترین گل ها می توانید استفاده کنید و طول عمر آن ها در بیشترین حالت خود خواهد بود . همچنین بوی گل ارسال سفارشات شما را به شکل کاملا رایگان انجام می دهد . لذا هزینه ای برای ارسال گل خود پرداخت نخواهید کرد . همچنین بوی گل برای روی سفارش شما یک کارت پستال مطابق با سلیقه و متن شما نیز ارسال می کند .

 یادگیری سریع و استخدام در گل فروشی آنلاین بوی گل

همانطور که بالا ذکر شد . بوی گل در ابتدا تنها یک آموزشگاه گل آرایی بود . اما با پیشرفت پرسنل و ایجاد ۳ شعبه در تهران ، تصمیم به راه اندازی گل فروشی آنلاین و تخصصی کرد . در حال حاضر آموزشگاه گل آرایی بوی گل به برگزاری جامع ترین دوره های گل آرایی کشور ، امکان آموزش گل آرایی به علاقه مندان دارد . افرادی که استعداد و خلاقیت خوبی داشته باشند . بنا بر تشخیص گل آرا های ارشد و گل آرا های سرپرست ، امکان استخدام در گل فروشی اینترنتی بوی گل را نیز خواهند داشت .

خرید باس گل لاکچری

از دیگر خدمات گل فروشی اینترنتی بوی گل ارایه باکس گل لاکچری است . معمولا سفارش های عاشقانه یا سفارش های خاص ، به سمت لاکچری شدن می روند . منظور از لاکچری ، لوکس بودن و متفاوت بودن کار نهایی است . گل فروش آنلاین بوی گل ، آماده گل آرایی خاص ترین سفارشات گل آرایی است . ما به شما تضمین مرغوب ترین گل ها و بهترین متریال را می دهیم . شما می توانید خاص ترین و متفاوت ترین نمونه کار های گل آرایی را که از سایت های خارجی نیز دیده اید به ما بسپارید . ما توانایی انجام آن را بهترین شکل ممکن خواهیم داشت .

گل آرایی مجالس شما

بوی گل در قسمت گل آرایی مجالس نیز حضور فعالی دارد . ما با گل آرایی مراسم شما ، شکوه و عظمت را برای شما خلق خواهیم کرد . شما می توانید انواع گل آرایی میز خطی ، میز آبشاری ، آرک گل ، فرش گل ، گل آرایی ستون ، گل آرایی سازه معلق ، گل آرایی ورودی و ... را به ما بسپارید . قطعا خروجی کار شما را شگفت زده خواهد کرد .

گل فروشی آنلاین بوی گل بهترین گل ها را در اختیار شما قرار می دهد

سبد گل

گل فروشی آنلاین بوی گل تمامی گل های خود را از بهترین گلخانه های کشور دریافت می کند . به عبارتی ما به شما تضمین بهترین و مرغوب ترین گل ها را خواهیم داد . گل فروشی آنلاین بوی گل با خرید گل خویش از محلات ، خیال شما را از بابت تازگی گل ها راحت می کند .

بهره گیری از بهترین متریال ها

گل فروشی آنلاین بوی گل با بهره گیری از بهترین متریال ها ، زیبا ترین و با کیفیت ترین باکس ها را برای شما ارسال می کند . این کیفیت فقط باکس گل نیست بلکه شامل سبد گل ، کاغذ های ضد آب وارداتی ، ربان های با کیفیت و خارجی و ... می شود که قطعا می تواند لبخند رضایت را برای لب های شما قرار دهد .

ارسال گل به شهرستان ها

بوی گل با داشتن بزرگ ترین جامعه گل آرایی در کشور عزیزمان ایران ، آماده دریافت سفارش گل از سرتاسر کشور است . ما با داشتن نمایندگانی در تمامی استان ها ، آماده ارسال گل به تمامی شهرستان ها هستیم . یکی از دغدغه هایی که معمولا مشتریان ما در شهرستان دارند . کیفیت گل و مرغوبیت و کیفیت بالا متریال است . بهتر است بدانید که تیم کنترل کیفیت بوی گل با بررسی دقیق کالا های ارسالی خیال شما را این بعد نیز راحت کرده است .

ارسال گل به خارج از کشور

بوی گل با توانایی ارسال گل به خارج از کشور بار دیگر خیال شما را آسوده کرده است . اگر عزیزانی را در خارج از ایران دارید که می خواهید خوشحالشان کنید . چه چیز بهتر از گل های تازه و با طراوت که حال هر کسی را می تواند خوب کند . همین حالا از گل های آماده ما برای ارسال به خارج از ایران دیدن کنید . بوی گل اماده خدمت رسانی به شما عزیزان دل است .

خدمات گل آرایی سازمانی بوی گل

اگر به دنبال راهکار های سازمانی برای خرید گل و گیاه هستید . بوی گل با داشتن تیمی خبره آماده خدمت رسانی به شما است . بوی گل درحال حاضر به شرکت های بزرگی به مانند ایرانسل ، همراه اول ، روزنامه آرمان امروز و ... درحال همکار است . شما نیز می توانید یکی از شرکا مطمئن و همراه ما باشید . ما با ارایه مرغوب ترین و با کیفیت ترین گل ها میتوانیم میزبان خوبی برای شما باشیم .

سفارش تاج گل در بوی گل

یک دیگر از انواع سفارش که بسیار پرطرفدار است . سفارش تاج گل از بوی گل است . خرید تاج گل همیشه نشان دهنده شوکت و عظمت است . معمولا خرید تاج گل نشان برای کسی نشان دهنده میزان عمق ارتباط با او است . اگر به دنبال نشان دهنده عمق ارتباط خود در یک مراسم ختم و عزاداری هستید . چه چیز بهتر از خرید تاج گل های چند طبقه بوی گل ؟! همین حالا دست به کار شوید .

چگونه سفارش ثبت کنیم ؟

وارد سایت ما به نشانی /https://booyegol.shop/Flower-category/flower-box شوید . در دسته بندی های ما نمونه کار مورد علاقه خود را انتخاب کنید . سپس هزینه آن را پرداخت کنید . حال منتظر ارسال گل خود به منزل باشید . گل فروشی اینترنتی بوی گل بزودی سفارش شما را ارسال خواهد کرد . برای پیگیری از طریق پروفایل خود اقدام نمایید .

راه های ارتباطی با بوی گل

برای ارتباط با بوی گل می توانید با شماره تماس ۰۲۱۲۸۴۲۴۰۵۹ تماس بگیرید و داخلی فروشگاه اینترنتی بوی گل را انتخاب کنید . کارشناسان ما آماده مشاوره و راهنمایی شما به بهترین شکل ممکن هستند . ضمنا اگر به دنبال فعالیت های ما در شبکه های اجتماعی هستید . حتما نام بوی گل را در اینستاگرام جست و جو کنید و صفحه ما را برای دیدن جدید ترین نمونه کار های گل آرایی دنبال کنید .

کد خبر: ۱۹۰٬۰۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha