۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
واتس اپ از امکان قرار دادن پیام صوتی به جای عکس و ویدئو برای کاربران خود خبر داد
تازه های فناوری؛

واتس اپ از امکان قرار دادن پیام صوتی به جای عکس و ویدئو برای کاربران خود خبر داد

واتس اپ با انشار بیانیه از تلاش برای راه اندازی امکان قرار دادن وضعیت (Status) صوتی برای کاربران خود خبر داد.

به گزارش بازار؛ واتس اپ با انشار بیانیه از تلاش برای راه اندازی امکان قرار دادن وضعیت (Status) صوتی برای کاربران خود خبر داد.

بر اساس این گزارش، واتس اپ اعلام کرده که در نظر دارد علاوه بر عکس و ویدئو، امکان آپلود وضعیت صوتی برای کاربران را فراهم آورده که در صورت راه اندازی، کاربران می توانند برای وضعیت خود یک پیام صوتی ضبط کرده و آن را به اشتراک بگذارند.

گفته می شود این امکان جدید قرار است ابتدا برای کاربران iOS راه اندازی شود و سپس نوبت به اندرویدی ها نیز خواهد رسید. کاربران آیفون در حال حاضر می توانند با استفاده از نسخه بتا، از این قابلیت واتس اپ در نسخه آزمایشی آن استفاده نمایند.

گفتنی است کاربران واتس اپ می توانند یک پیان صوتی ۳۰ ثانیه ای را ضبط نموده و به عنوان وضعیت خود قرار دهند. در صورت مراجعه به این قابلیت در نسخه بتا، کاربران یک آیکون میکروفون را در کنار آیکون های عکس و فیلم در بخش وضعیت ملاحظه خواهند کرد که می توانند برا یضبط صدای خود از آن استفاده نمایند.

با اینحال، اگر همچنان مایل به استفاده از متن در استتوس خود هستید، جای هیچگونه نگرانی نبوده و می توانید متن دلخواه خود را نیز به این پیام صوتی اضافه کنید.

واتس اپ بتا که در حقیقت آزمایشگاه توسعه واتس اپ به حساب می آید، اعلام کرده که نسخه بتا با قابلیت های مشابه برای کاربران اندروید نیز به زودی منتشر خواهد شد و کاربران اندرویدی قابل به نصب آن خواهند بود.

کد خبر: ۱۹۰٬۰۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha