۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
همرسانی فناوری کشاورزی در سمنان برگزار شد | حضور ۱۵ شرکت فناور
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

همرسانی فناوری کشاورزی در سمنان برگزار شد | حضور ۱۵ شرکت فناور

سمنان- محمدیان معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از برگزاری همرسانی فناوری های کشاورزی در سمنان خبر داد و گفت: ۱۵ شرکت فناوری در این رویداد حضور داشتند.

حمید رضا محمدیان در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه رویداد همرسانی بخش کشاورزی واحدهای فناور مستقر در دانشگاه سمنان برگزار شد، ابراز کرد: این همرسانی در واقع در قالب طرح توانمندسازی اکوسیستم نوآوری استان‌ها موسوم به تانا برگزار شده است

وی با بیان اینکه ۱۵ شرکت فناور در این رویداد حضور داشتند، افزود: براساس ماده ۱۲ جهش تولید دانش بنیان در این نوع همرسانی ها در واقع تلاش می شود تا پایش نیازهای استان ها صورت گیرد و همچنین بدانیم که چه شرکت دانش بنیانی چه نیازی را از استان حل خواهد کرد.

معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان درباره مزیت های اقتصادی این نوع نشست ها، گفت: واحدهای دانش بنیان در بخش‌های مختلف برای حل مشکلات استانی طرح ارائه می‌کنند و در واقع همرسانی یک نوع گردهمایی برای احصای نیازها و طرح ها است.

واحدهای دانش بنیان در بخش‌های مختلف برای حل مشکلات استانی طرح ارائه می‌کنند

محمدیان همچنین با بیان اینکه در واقع این همرسانی ها نوعی کمک به ارتقای اقتصاد و اشتغال استان سمنان نیز محسوب می شود، ابراز کرد: رویداد توانمند سازی اکوسیستم نوآوری استان‌ها می تواند در هر زمینه‌ای برگزار شود که در هفته گذشته شاهد برگزاری همرسانی حوزه کشاورزی بودیم.

وی با اشاره به اینکه در مجموعه پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان مقرر شده تا به صورت هفتگی هم رسانی هایی از این دست در مرکز رشد انجام شود، بیان کرد: صنایع مختلف دانش بنیان در این همرسانی ها عملکرد خود را بیان و درباره مشکلات و مسائل استان بحث و طرح خواهند داد.

معاون پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با بیان اینکه دانش‌بنیان ها و شرکت‌های فناور در زمینه رفع موانع تولید بسیار موثر هستند، گفت: تلاش شده در این همرسانی‌ها، مزیت‌ها و مسائل مرتبط با استان احصا تا بتوانیم برای ارتقای اقتصادی استان سمنان طرح ارائه کنیم.

کد خبر: ۱۸۹٬۸۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha