۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
امن ترین کیف پول های سخت افزاری برای ایرانیان

امن ترین کیف پول های سخت افزاری برای ایرانیان

همانطور که می‌دانید کیف پول‌های ارز دیجیتال ابزاری برای نگهداری رمز ارزها و اموال و دارایی های شما هستند. بنابراین انتخاب یک کیف پول ایمن و مطمئن در درجه اول اولویت هر فردی است.

بازار; گروه اقتصاد دیجیتال: همانطور که می‌دانید کیف پول‌های ارز دیجیتال ابزاری برای نگهداری رمز ارزها و اموال و دارایی های شما هستند. بنابراین انتخاب یک کیف پول ایمن و مطمئن در درجه اول اولویت هر فردی است. کیف پول‌های دیجیتال در انواع مدل‌های سخت افزاری، نرم افزاری و تحت وب و همچنین موبایلی مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرند. از میان انواع این ولت‌ها، کیف پول های سخت افزاری به دلیل امنیت بیشتر همواره مورد توجه کاربران به خصوص تریدرها و سرمایه‌گذاران قرار گرفته است. اما این سوال که از میان این نوع کیف پول‌ها کدام بهتر است و یا به عبارتی دیگر امن‌ترین کیف پول سخت افزاری و یا نرم افزاری ارز دیجیتال برای کاربران ایرانی کدامندموضوعی است که دغدغه بسیاری ازکاربران است. اکنون ودراین مطلب قصدداریم درارتباط بااین موضوع  باشما صحبت کرده و به معرفی امن ترین کیف پول ارز دیجیتال بپردازیم. پس اگر شما نیز در این حوزه در حال فعالیت هستید پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مطلب ما را همراهی نمایید.

امن ترین کیف پول های سخت افزاری برای ایرانیان

هم اکنون تنوع بسیاری از انواع کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال در قیمت های متفاوت در بازار وجود دارد که این امر خود انتخاب این نوع ولت‌ها را برای کاربران سخت تر کرده است. اما در ادامه از میان انواع ولت‌های سخت افزاری ایمن‌ترین و امن ‌ترین کیف پول ارز دیجیتال به گفته کاربران و کارشناسان را به شما معرفی خواهیم کرد.

·        کیف پول لجر نانو ایکس (Ledger Nano X)

کمپانی لجر یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کیف پول‌های سخت افزاری ارز دیجیتال است که انواع ولت‌های طراحی شده از این شرکت فرانسوی در گروه بهترین و امن ترین کیف پول های ارز دیجیتال به قرار دارند. لجر نانو ایکس از لحاظ امنیتی دارای ویژگی عنصرامن (Secure Element)،رمز یاهمانPIN برای ورودبه دستگاه لجر،عبارت بازیابی ۲۴کلمه‌ای یاهمان Seed و همچنین گواهی‌نامه CC EAL ۵+ است. در صورت دزدیده شدن، مفقود شدن و یا فراموشی رمز به کاربران اجاره ریکاوری ولت را خواهد داد. همین ویژگی‌ها آن را به ولتی مطمئن  و ایمن تبدیل کرده است. این کیف پول نسبت به سایر مدل‌های لجر دارای قابلیت بلوتوث و صفحه نمایشی بزرگ تر و همچنین باتری با ظرفیت بیشتری است . البته از قیمت آن نسبت به سایر کیف پول های لجر نمی‌توان چشم پوشی کرد. این کیف پول در عین امنیت بالا و قابلیت‌های چشمگیر نسبت به سایر ولت‌ها برای خرید آن می‌بایست مبلغی بیشتر نیز هزینه کنید. به عبارتی دیگر لجر نانو ایکس گران‌ترن ولت این کمپانی است که برای سرمایه گذاران حرفه ای و تریدرها گزینه ای ایده آل است. برای آگاهی از مشخصات، قیمت و خرید لجر نانو ایکس به لینک ذیل در وب سایت علی سیتی مراجعه فرمایید. 

https://alicityiran.ir/product/کیف-پول-لجر-نانو-ایکس-ledger-nano-x

·        کیف پول لجر نانو اس پلاس

یکی دیگر از کیف پول های سخت افزاری کمپانی لجر، لجر نانو اس پلاس نام دارد که نسخه جدید و ۲۰۲۲ مدل قبلی خود یعنی لجر اس است. این کیف پول نیز درست مانند لجر ایکس دارای ویژگی عنصر امن، عبارات بازیابی و همچنین رمز عبور برای ورود به ولت است. این ولت با ایجاد احراز هویت دو مرحله ای با استفاده از سرویس‌هایی امن مانند جیمیل، دراپ باکس و گیت هاب خیال کاربران را از بابت امنیت آسوده کرده است. در این نوع کیف پول نیز اگر ولت شما آسیب ببیند و یا گم شود با استفاده از تعابیر امنیتی و عبارات بازیابی به سادگی می‌توانید اموال و ارزهای دیجیتال خود را بازیابی نمایید. لجر نانو اس پلاس از لحاظ قیمت و قابلیت‌ها در حقیقت ولتی میان مدل قبلی خود یعنی لجر اس که اولین محصول این کمپانی است و مدل لجر ایکس قرار دارد.از ویژگی‌های این مدل قیمت مناسب نسبت به مدل ایکس و وجود طیف رنگی متفاوت است اما در مقایسه با لجر اس صفحه نمایشی بزرگتر، فضای حافظه و باتری با ظرفیتی بیشتردارد. این ولت از بیش از ۱۸۰۰ نوع  توکن پشتیبانی کرده و در گروه امن ترین کیف پول ارز دیجیتال و همچنین بهترین ولت های دیجیتال در دنیا قرار دارد. برای مشاهده مشخصات بیشتر، قیمت و خرید لجر نانو اس پلاس بر روی لینک ذیل کلیک نمایید. 

·        کیف پول های  سخت افزاری ترزور

از جمله دیگر کیف پول های سخت افزاری ارز دیجیتال کیف پول های شرکت ساتوشی لبز هستند که با نام‌های ترزور وان و ترزور تی روانه بازار شدند. با توجه به قابلیت‌های کاربردی و امنیت بالا این ولت‌ها به سرعت توانستند در میان کاربران شهرت یافته و سهم زیادی از بازار را از آن خود کنند. در حال حاضر کیف پول های ترزور وان و تی در گروه امن ترین کیف پول های ارز دیجیتال قرار گرفته و از محبوب‌ترین ولت‌های سخت افزاری به شمار می‌روند. قابلیت ایجاد کلمات بازیابی به صورت تصادفی از ویژگی‌های امنیتی تعبیه شده در این ولت‌هاست که احتمال هرگونه حمله هکرها را از بین برده است. قابلیت استفاده از روش‌های مختلف احراز هویت دو مرحله‌ای، دسترسی به کلیدهای خصوصی در سه لایه امنیتی به صورت جداگانه بیش از بیش امنیت این نوع کیف پول ها را بالا برده است. از جمله دیگر ویژگی‌های این ولت‌ها پشتیبانی از ارزها و توکن‌های متنوع است. وزن سبک این ولت فقط ۲۲ گرم است و به سادگی می‌توان آن را حمل کرد.

·        کیف پول سیف پال Safepal Wallet

یکی دیگر از کیف پول های ارز دیجیتال محبوب و ایمن کیف پول سیف پال نام دارد. این محصول از  کمپانی safepal است و بایننس، بزرگ‌ترین صرافی جهان در آن سرمایه‌گذاری کرده است. این ولت سخت افزاری از معماری دو تراشه‌ای استفاده کرده و با استفاده از یک عنصر امنیتی از کلیدهای خصوصی حفاظت می‌کند. کیف پول سخت افزاری سیف پال برای هر ارسال نیازمند تایید است و از سنسورهایی برای حفاظت در برابر حملات احتمالی پیروی می‌کند. این کیف پول درست مانند یک کارت بانکی طراحی شده و به سادگی می‌توان آن را در کنار دیگر کارت‌های بانکی همواره همراه خود داشت. از جمله دیگر  تعابیر امنیتی  این ولت این است که تمامی کارها به صورت آفلاین قادر اجرا است از هیچ یک از اتصالاتی پشتیبانی نمی کند. بنابراین با کیف پول سیف پال در مقابل هر گونه حمله هکرها و افراد سودجو در امان خواهد بود. این کیف پول نیز درست مانند مدل های قبلی خود برابر دزدیده شدن و یا گم شدن، خراب شدن دستگاه قادر به بازیابی ارزهای دیجیتال شما خواهد بود.

امن ترین کیف پول های نرم افزاری ارز دیجیتال برای کاربران ایرانی

·        کیف پول تراست ولت

کیف پول تراست ولت یکی از پرطرفدارترین کیف پول های نرم افزاری و البته یکی از انواع امن ترین کیف پول ارز دیجیتال است که بسیاری از کاربران برای ارسال و دریافت ارزهای دیجیتالی از آن استفاده می‌کنند. از مزایای استفاده از این ولت رایگان بودن آن است که به سادگی نصب و اجرا می‌شود. کاربری آسان برای افراد مبتدی و همچنین حرفه ای از ویژگی‌های بارز این کیف پول است. امنیت این کیف پول نسبت به ولت‌های نرم افزاری و دسکتاپی در حد قابل قبولی است و تا کنون هیچ کلاه‌برداری و یا هکی از این ولت گزارش نشده است. اما در مقایسه با کیف پول های سخت افزاری تعابیر امنیتی کمتری برای آن در نظر گرفته شده است. تراست ولت تنها دارای نسخه موبایلی است و بر روی سیستم عامل‌های دسکتاپ قابل نصب نیست.

·        کیف پول موبایلی سیف پل

علاوه بر مدل سخت افزاری سیف پال این ولت دارای یک نسخه نرم افزاری است که به سادگی می‌توانید آن را بر روی تلفن همراه خود نصب نمایید و از آن استفاده کنید. اگر چه در مقایسه با کیف پول سخت افزاری سیف پل این نوع امنیت کمتری دارد اما در این ولت نیز تعابیر امنیتی قابل قبولی در نظر گرفته شده که با خیالی آسوده می‌توانید آن را نصب و استفاده کنید. متاسفانه در حال حاضر قابلیت استفاده از این کیف پول به صورت دسکتاپی فراهم نیست. کاربری آسان، امنیت بالا و عدم گزارش هک از جمله مواردی است که آن را در گروه بهترین و امن ترین ولت‌ها قرارداده است.

·        کیف پول کوینومی

یکی دیگر از امن ترین کیف پول های ارز دیجیتال نرم افزاری، کیف پول کوینومی نام دارد. این ولت را می‌توانید هم در موبایل خود و هم در دسکتاپ نصب و استفاده نمایید. کوینومی را می‌توان امن‌ترین کیف پول دسکتاپ دانست که تا کنون هیچ مشکل امنیتی و یا سرقت و یا هک شدن در این ولت گزارش نشده است. این ولت را می‌توانید در هر نوع سیستم عاملی استفاده و ارزهای دیجیتال خود را در آن ذخیره نمایید.

·        کیف پول اتمیک

کیف پول اتمیک یکی دیگر از کیف پول های نرم افزاری و موبایلی است که در تمامی سیستم عامل‌ها قابل نصب و اجرا است. بنابراین به سادگی می‌توانید آن را بر روی تلفن همراه خود و همچنین کامپیوتر شخصی خود نصب نمایید. از لحاظ امنیتی این کیف پول در رتبه خوبی قرار دارد و تعابیر امنیتی قابل قبولی برای آن در نظر گرفته شده است. حتی در حالت گم کردن تلفن همراه و یا خراب شدن کامپیوتر و موبایل می‌توانید بر روی بازیابی ارزهای دیجیتال با استفاده از این ولت حساب باز کنید.

·        کیف پول متامسک

از برترین کیف پول های نرم افزاری ارز دیجیتال می‌توان به کیف پول متامسک اشاره کرد. در حال حاضر بسیاری از کاربران از افزونه متامسک استفاده می‌کنند. به سادگی می‌توان آن را نصب و راه اندازی نمود. کاربری ساده آن سبب شده تا کاربران زیادی این ولت را برای نگهداری از ارزهای خود انتخاب نمایند. اما متاسفانه در حال حاضر این کیف پول برای کاربران ایرانی مسدود است و برای استفاده از آن باید با آی‌پی کشور دیگری وارد شوید. از نظر امنیت این کیف پول به دلیل متن باز بودن و قرار گرفتن بر روی مرورگرها امنیت  پایین‌تری نسبت به مدل های ذکر شده نرم افزاری دارد.

 

خرید انواع کیف پول سخت افزاری ایمن از فروشگاه علی سیتی

همانطور که می‌دانید امنیت حرف اول را در خرید یک کیف پول دیجیتال خواهد زد. به عبارتی دیگر مهمترین عامل در انتخاب یک ولت دیجیتالی امنیت آن است.  بنابراین در انتخاب یک کیف پول ایمن و مطمئن جهت حفظ دارایی‌های خود دقت کافی داشته باشید. ما در این مطلب سعی کردیم  بهترین و امن ترین کیف پول ارز دیجیتال سخت افزاری، نرم افزاری و موبایلی را به شما معرفی نماییم. اما همواره پیشنهاد ما برای استفاده از کیف پول های دیجیتال نوع سخت افزاری است. زیرا در این نوع ولت‌ها تعابیر امنیتی بیشتری نسبت به سایر مدل‌ها برای حفاظت از ارزهای دیجیتال در نظر گرفته شده است. اگر قصد خرید این نوع از کیف پول‌های دیجیتالی را دارید می‌توانید به وب سایت و فروشگاه آنلاین علی سیتی ، برای مشاهده مشخصات، قیمت و خرید کیف پول مراجعه نمایید. همچنین در این سایت می‌توانید اطلاعات کافی در زمینه نصب و راه اندازی انواع ولت‌ها را مشاهده نمایید. این مجموعه شامل آفرهای  بسیار ویژه‌ای در برخی از روزهاست که بهتر است حتما از این سایت دیدن فرمایید.

کد خبر: ۱۸۹٬۸۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha