۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸
۲ آزادراه در غرب و مرکز مازندران احداث می شود
در گفتگو با بازار مطرح شد:

۲ آزادراه در غرب و مرکز مازندران احداث می شود

ساری - رئیس سازمان مدیریت و برنامه و بودجه مازندران ساخت دو آزادراه در غرب و مرکز استان را نیاز اصلی برای توسعه صنعت حمل و نقل بیان کرد و گفت: این پروژه جزو طرح های اولویت دار درنظر گرفته شده است و باید اجرا شود.

مفید غلامی راد در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه استقرار در کنار دریای خزر و دسترسی به بازارهای کشورهای مشترک منافع موقعیت ویژه ای برای مازندران ایجاد کرده است، گفت: صنعت گردشگری، تجارت خارجی و صنایع نوین از جمله رویکردهای نوین در استان به شمار می رود.

وی گفت: در حوزه پسماند شاخص ها ما از نظر میانگین کشور فاصله زیادی دارد و تا سال ۱۴۰۰ باید تکمیل پروژه های اولویت دار را در دست اقدام داشته باشیم.

وی با اشاره به پروژه های مهم استان عنوان کرد: ساخت سد گلورد، آبرسانی به شهرهای گروه الف از جمله پروژه های مهم و اولویت داری است که باید مورد توجه قرار گیرد و پروژه لایروبی آب بندان ها جزو نیازهای اساسی است.

غلامی راد اعتبار مورد نیاز برای لایروبی آب بندان ها را ۱۷۰ میلیارد تومان بیان کرد و گفت: به دلیل کمبود اعتبارات دولتی، برخی پروژه ها نیمه کاره باقی می ماند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه و بودجه مازندران با تاکید بر ساماندهی پسماندهای حوزه ساحلی، گفت برای ساماندهی پسماند اعتبارات ملی در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر توسعه زیرساخت های حوزه راه بیان کرد: ایجاد آزادراه ساری – قائمشهر و آزادراه غرب مازندران از مهمترین پروژه های اولویت دار در حوزه راه به شمار می رود و علاوه براین، بهسازی راه های اصلی ساری - دامغان، راه فیروزکوه، محور کرج به چالوس نیز جزو اولویت های اساسی است.

کد خبر: ۱٬۸۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha