۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
نبات سفید و زعفرانی صنعتی در مازندران تولید شد
درگفتگو با بازار ؛

نبات سفید و زعفرانی صنعتی در مازندران تولید شد

آمل- امینی، فعال در حوزه صنایع غذایی و قند در مازندران از تولید نبات سفید و زعفرانی به صورت صنعتی در راستای ارتقای سلامت و بهداشت جامعه خبر داد.

علی امینی در گفتگو با خبرنگار بازار تعدد دستگاه های نظارتی را از جمله چالش های فراروی صنایع غذایی و تولیدی برشمرد و گفت: اکنون یک واحد تولیدی باید به ۴۳ ارگان رسمی کشور پاسخگو باشند که ضرورت بازنگری در این رویه احساس می شود.

وی کاهش دستگاه های نظارتی متعدد را از جمله درخواست ها بیان کرد و با اشاره به این که مجموعه تولیدی قند کاترین اولین کارخانه قند دانش بنیان کشور محسوب میش ود، ارتقا و بهبود تولید و کیفیت را از برنامه های محوری بیان کرد.

مدیرعامل صنایع غذایی قند کاترین کیفیت را از جمله دغدغه ها در حوزه صنایع غذایی و قند بیان کرد و گفت: در گذشته به کیفیت چندان بها داده نشد بود و برای ارتقای کیفیت سعی کردیم از تکنولوژی های جدید و مدرن بهره گیری کنیم.

امینی یادآور شد: تکنولوژی بکاررفته در قند کاترین برای نخستین بار در کشور مورد استفاده قرار گرفته است و سعی کردیم سبک مرسوم شیمیایی تصفیه قند چختی را به شیوه فیزیکی انجام دهد.

وی تولید قند به شیوه تصفیه فیزیکی از مزایای تولید در این کارخانه به شمار می رود و این این شرکت برای ارتقای بهداشت و سلامت اقدام به تولید نبات سفید و زعفرانی به صورت صنعتی کرده است.

کد خبر: ۱۸۹٬۵۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha