۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
نرخ تولیدات صنعت طیور در بازار متعادل شده است
معاون وزارت جهاد کشاورزی:

نرخ تولیدات صنعت طیور در بازار متعادل شده است

ساری- دماوندی نژاد، معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به این که کمبودی در تولیدات صنعت طیور نداریم، گفت: قیمت تولیدات نیز در بازار متعادل شده است.

حسین دماوندی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به وفور تولید مرغ در کشور گفت: در حال حاضر هیچ کمبودی در زمینه تولید نداریم و می توانیم برای صادرات نیز برنامه ریزی کنیم.

وی با بیان این که نرخ تولیدات طیور نیز متعادل شده است، برنامه ریزی برای صادرات را جزو اولویت ها برشمرد و گفت: علاوه بر این باید برای بازار شب عید و ماه مبارک رمضان نیز نیازسنجی اساسی صورت گیرد.

وی با اظهار این که بازارهای هدف جهان را برای صادرات تولید شناسایی کنیم، تصریح کرد: با اجرای طرح کارآمدسازی یارانه ها نه تنها تولیدات کاهش نیافت بلکه شاهد افزایش تولیدات در حوزه های مختلف نیز هستیم.

دماوندی نژاد وضعیت مازندران را در تولیدات صنعت طیور خاص دانست و گفت: تولیدات این استان نسبت به قبل روند افزایشی و جهشی داشته است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که اکنون با مازاد تولید در صنعت تولید روبرو هستیم، گفت: ذخیره سازی مناسب و صادرات محصولات از برنامه های پیش روی است.

کد خبر: ۱۸۹٬۴۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha