۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
 بازارچه کارآفرینی در دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان افتتاح شد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

بازارچه کارآفرینی در دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان افتتاح شد

سمنان- ماندگار زاده رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان گفت: بازارچه کارآفرینی در این دانشکده فنی با هدف توسعه بازار فروش محصولات تولیدی افتتاح شد

سکینه ماندگار زاده در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به افتتاح بازارچه کارآفرینی در دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان، تاکید کرد: همزمان با هفته جهانی کارآفرینی و همچنین هفته پژوهش بازارچه کارآفرینی با هدف تقویت کارآفرینی و تأکید بر تقویت فرهنگ کارآفرینی و پرورش خلاقیت در بین دانشجویان در دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان افتتاح شد.

وی افزود: بازارچه کارآفرینی دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان از تاریخ ۳۰ آبان لغایت دوم آذر ماه از ساعت هشت صبح الی ۱۴ در محوطه این مجموعه دانشگاهی برپا خواهد بود. دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان با ۱۱ رشته در سه گروه کامپیوتر، هنر و حسابداری و ۷۰۰ دانشجو به عنوان یکی از چهار دانشکده دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان مشغول فعالیت است.

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان برپایی این بازارچه ها را موجب تقویت ارتباط بین دانشگاه، صنعت و جامعه دانست و افزود: این بازارچه شامل ۱۶ غرفه است.

ماندگار زاده اظهار داشت: در این بازارچه دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان تولیدات و محصولات خود شامل صنایع‌دستی، نقاشی روی بوم، محصولات بافتنی، محصولات رزین، مواد خوراکی، رباتیک، شمع سازی، طراحی چهره، برش لیزر، ظروف سرامیکی، سفال، ویترای و محصولات نمدی را در معرض دید و فروش بازدیدکنندگان قرار داده‌اند.

وی افزود: با عنایت به نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری، این بازارچه با هدف تقویت فرهنگ کارآفرینی و پرورش خلاقیت در بین دانشجویان، ترویج و اشاعه مفهوم کارآفرینی جهت ورود جوانان به فعالیت های کارآفرینانه برپا شده است.

کد خبر: ۱۸۹٬۴۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha