۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
اشتغال‌زایی برای یک هزار نفر در ۱۳ واحد صنعتی اردبیل
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

اشتغال‌زایی برای یک هزار نفر در ۱۳ واحد صنعتی اردبیل

اردبیل- صادقی، رئیس سازمان صمت اردبیل گفت: اشتغال‌زایی برای یک هزار نفر تا پایان امسال در ۱۳ واحد بزرگ صنعتی در دستور کار و تامین تسهیلات و منابع مورد نیاز آن‌ها مورد توجه است.

رامین صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: احیای ۵۰ واحد تولیدی راکد تا پایان امسال و بازگرداندن آن به چرخه تولید جزو اولویت‌های اساسی است که در این زمینه توجه به توسعه اقتصادی برای رفع مشکلات و موانع و نیز تسهیل‌گری‌های لازم به عنوان اولویت‌های اساسی و مهم مطرح است و نباید هیچ گونه کوتاهی در این زمینه وجود داشته باشد.

وی بیان کرد: در حال حاضر توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی و نیز افزایش واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران از اهم برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار گرفته و امید می‌رود همکاری‌ها توسط سرمایه‌گذاران بیش از پیش ادامه دار باشد و بتوانیم ۲۰۰ هکتار زمین صنعتی را که از سال گذشته به شهرک‌های صنعتی استان اضافه شده توسعه بخشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: اشتغال‌زایی برای یک هزار نفر تا پایان امسال در ۱۳ واحد بزرگ صنعتی در دستور کار است که به همین منظور تامین تسهیلات و منابع مورد نیاز آن‌ها در دستور کار قرار گرفته و امید می‌رود با تامین تسهیلات و منابع مورد نیاز مشکلات موجود را برطرف کنیم.

صادقی تصریح کرد: راه‌اندازی واحدهای اشتغال‌زایی با هدف دستیابی به اشتغال پایدار در واحدهای تولیدی و صنعتی جزو اولویت‌های اساسی است که در این زمینه سازمان صمت درصدد است تا نسبت به برنامه‌ریزی برای پوشش بیمه‌ای واحدهای تولیدی و صنعتی اقدامات لازم و حائز اهمیت را انجام دهد.

وی اظهار کرد: برنامه‌های عملیاتی در راستای اجراسازی برنامه‌های اقتصادی استان از اهم طرح‌هایی است که در دستور کار قرار گرفته و امید می‌رود تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در این زمینه ما را در تحقق اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی رهنمون شود که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

کد خبر: ۱۸۹٬۳۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha