۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
تعلیق کارت‌های بازرگانی واحدهای تولیدی و صنعتی در اردبیل
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

تعلیق کارت‌های بازرگانی واحدهای تولیدی و صنعتی در اردبیل

اردبیل- پیرموذن، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل گفت: کارت بازرگانی صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی در استان به حالت تعلیق درآمده و باید مشکلات به وجود آمده رفع شود.

حسین پیرمؤذن در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: تلاش ما بر این است تا با حل مشکلات به وجود آمده تعلیق کارت بازرگانی صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی را برطرف کرده و به فعال شدن مجدد این کارت‌ها کمک کنیم.

وی تصریح کرد: شهرک‌های صنعتی صدور کارت‌های بازرگانی را وابسته به ارائه اسناد قطعی به جای دفترچه واحدهای تولیدی کردند که این خود بر دامنه مشکلات افزوده که انتظار می‌رود با حل این موانع و مشکلات، صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی بتوانند با خیال راحت و آرامش بیشتر در جبهه تولید و اشتغال قرار گیرند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل ضرورت اصلاح برخی از قوانین و مقررات را در حمایت سهل و راحت از صنعتگران و تولیدکنندگان یادآور شد و گفت: دولت سیزدهم باید با همکاری مجلس بخش عظیمی از قوانین و مقررات را در حوزه بازرگانی اصلاح کرده و متناسب با شرایط موجود به تسهیل‌گری در فرآیندها و تقویت نظام اقتصادی کشور کمک کنند.

پیرمؤذن افزود: انتظار می‌رود با صدور علایم تجاری در استان‌ها و جلوگیری از انحصار در این بخش، فرآیند بهتری را در این حوزه شاهد باشیم تا جلوی اخلال در صدور علایم تجاری نیز گرفته شود.

وی با اشاره به اقدامات شورای گفت‌و گوی دولت و بخش خصوصی و دستگاه‌های اجرایی در تسهیل‌گری قوانین و مقررات بهبود فضای کسب و کار خاطرنشان کرد: استان اردبیل در سال‌جاری با رفع این قوانین مخل توانسته به بهبود کسب و کار و صدور مجوزهای سهل و راحت کمک کرده و شرایط مطلوبی را به وجود آورد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل به وضعیت نابسامان شهرک‌های صنعتی به ویژه در شهرک صنعتی یک و ۲ اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: در کنار تقویت زیرساخت‌ها در این شهرک‌ها، باید از منابع دولتی در اصلاح امور استفاده کرده و از ظرفیت خود صنعتگران و تولیدکنندگان در این بخش بهره‌برداری شود.

کد خبر: ۱۸۹٬۳۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha