۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
۸۸ هزار متر مربع پیاده روسازی با اعتباری بالغ بر ۴۹۵ میلیارد ریال در همدان
طی یکسال گذشته انجام شد؛

۸۸ هزار متر مربع پیاده روسازی با اعتباری بالغ بر ۴۹۵ میلیارد ریال در همدان

همدان - طی یکسال گذشته ۸۸ هزار متر مربع پیاده روسازی با اعتباری بالغ بر ۴۹۵ میلیارد ریال د شهر همدان انجام شده که نشان دهنده توجه ویژه شهرداری به امر پیاده روسازی است.

به گزارش بازار و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، به همت مجموعه مدیریت شهری در طول یکسال گذشته ۸۸ هزار متر مربع پیاده روسازی به مبلغ ۴۹۵ میلیارد ریال انجام شده است.

طبق گزارش های به دست آمده میزان پیاده روسازی در منطقه یک به میزان ۳۰ هزار متر مربع به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال، در منطقه دو ۳۳ هزار متر مربع به مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال، در منطقه سه ۸۹۶۰ متر مربع به مبلغ ۷۰ میلیارد ریال و در منطقه چهار ۱۵۹۰۰ متر مربع به مبلغ ۱۱۶ میلیارد ریال انجام شده است.

از آنجایی که تامین امنیت شهروندان هنگام عبور و مرور از معابر از مهمترین وظایف شهرداری ها محسوب می شود، بهسازی و استاندارد سازی پیاده رو ها در حفظ امنیت و آرامش شهروندان علی الخصوص معلولان ، جانبازان، سالمندان و نابینایان موثر است بازسازی و ساخت پیاده رو ها در دستور کار شهرداری است.

با توجه به اینکه پاسخگویی و تامین نیازها و رضایتمندی شهروندان در سرلوحه مجموعه مدیریت شهری قرار دارد، شهرداری همدان تلاش دارد پیاده رو هایی استاندارد را در جهت تقویت تعاملات مثبت بین شهروندان اجرا کند.

کد خبر: ۱۸۹٬۲۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha