۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
افزایش ۵ درصدی تحقق بودجه شش دوازدهم شهرداری همدان
شهردار همدان اعلام کرد:

افزایش ۵ درصدی تحقق بودجه شش دوازدهم شهرداری همدان

همدان - شهردار همدان بااشاره به افزایش تحقق بودجه شش دوازدهم شهرداری همدان گفت: میانگین عملکرد شش دوازدهم شهرداری همدان با افزایش پنج درصدی به ۸۱ درصد رسیده است

به گزارش بازار و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، سید مسعود حسینی از افزایش میانگین عملکرد شش دوازدهم به ۸۱درصدی علیرغم تاخیر در ابلاغ بودجه خبر داد و اظهار داشت: میانگین عملکرد شش دوازدهم سال‌های گذشته شهرداری ۷۶درصد بوده است.

شهردار همدان ضمن تاکید بر تحقق مطالبات شورا و شهروندان همدانی عنوان کرد: امسال شاهد عملکرد بهتری در شش ماه دوم خواهیم بود و روند پیشرفت پروژه‌ها، تامین منابع مالی و هزینه‌کرد شهرداری به نحو مطلوب‌ پیگیری و محقق خواهد شد.

وی با اشاره به انتظار بالای شورای اسلامی شهر همدان افزود: تلاش داریم در شش ماه دوم امسال عملکرد بودجه ۱۰۰ درصدی را محقق کنیم و عملکرد بالاتری را به ثبت برسانیم.

شهردار همدان با تاکید بر اینکه مشکلاتی در تحقق کامل بودجه شش دوازدهم شهرداری وجود داشت، عنوان کرد: مهمترین مشکلات مربوط به ابلاغ بودجه مصوب سال ۱۴۰۱ در تیرماه سال جاری به شهرداری بود که این امر باعث تاخیر چندماهه در شروع انجام مناقصات پروژه های عمرانی شد.

سید مسعود حسینی با اشاره به انتظارات اعضای شورای اسلامی شهر از شهرداری در سال ۱۴۰۱ عنوان داشت: این امر ایجاب می کند در ماه های آینده عملکرد بهتری از سوی شهرداری همدان صورت پذیرد و گزارشات آن به سمع و نظر شهروندان و اعضای شورای اسلامی شهر برسد.

کد خبر: ۱۸۹٬۲۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha