۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
احتمال ریزش سنگین قیمت «لایت کوین» در بازار رمزارزها
تحلیل بازار رمز ارزها؛

احتمال ریزش سنگین قیمت «لایت کوین» در بازار رمزارزها

با ریزش مجدد قیمت رمزارزها در بازار، قیمت لایت کوین نیز تا حد زیادی تحت فشار باقی مانده و هر توکن LTC روز دوشنبه با قیمت ۵۹.۶۶ دلار معامله می شود.

به گزارش بازار، با ریزش مجدد قیمت رمزارزها در بازار، قیمت لایت کوین نیز تا حد زیادی تحت فشار باقی مانده و هر توکن LTC روز دوشنبه با قیمت ۵۹.۶۶ دلار معامله می شود که حدود ۸ درصد کمتر از بالاترین سطح قیمت هفته گذشته است. این قیمت همچنین در پایین ترین سطح از ۱۷ نوامبر به این سو قرار داشته و حدود ۲۵ درصد بالاتر از پایین ترین سطح این ماه است.

قیمت لایت کوین طی چند روز گذشته به شدت کاهش یافته و نگرانی ها در مورد سرایت در ارزهای دیجیتال ادامه دارد. این اقدام قیمت مشابه سایر ارزهای رمزپایه محبوب مانند اتریوم و ریپل است.

لایت کوین با بازگشت هش ریت سکه در چند روز گذشته با مشکل مواجه شده است. پس از سقوط به TH/s ۵۱۷ در جمعه گذشته، به ۵۳۷ TH/s بازگشته است. هش ریت یک معیار مهم در صنعت کریپتو بوده و میزان سلامت و امنیت یک شبکه را مورد سنجش قرار می دهد.

با این حال، بزرگترین نگرانی که مانع پیشرفت قیمت لایت کوین می شود، نگرانی های مداوم در مورد سقوط صرافی FTX است. سرمایه‌گذاران پیش‌بینی می‌کنند که تبدیل شدن حملات سایبری به صرافی های بزرگ، می تواند تمامی کریپتو را تحت تأثیر قرار دهد که این موضوع عامل نگرانی گسترده است.

در همین حال، شاخص ترس و طمع بیت کوین به ۲۱ سقوط کرده و به این معنی است که سرمایه گذاران به شدت در محدوده ترس قرار دارند. در بیشتر دوره‌ها، زمانی که شاخص در منطقه ترس قرار دارد، ارزهای دیجیتال عملکرد ضعیفی از خود نشان می دهند.

پیش بینی قیمت لایت کوین

احتمال ریزش سنگین قیمت «لایت کوین» در بازار رمزارزها

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که پیشرفت قیمت لایت کوین طی چند روز گذشته با مشکل مواجه شده است. کاهش قیمت این رمزارز از این حیث مهم است که پس از آزمایش مجدد سطح مقاومت مهم آن در نقطه ۶۴.۱۶ دلار، لایت کوین دچار این ریزش شد. همچنین در حالی که شاخص قدرت نسبی (RSI) حرکت کرده، قیمت به زیر میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه نزول کرده است.

لایت کوین یک الگوی دو قله را تشکیل داده است. بنابراین، احتمال ادامه سقوط آن وجود داشته و فروشندگان سطح مقاومت کلیدی را روی ۵۵ دلار هدف قرار می دهند. حرکت به بالای سطح مقاومت در ۶۲ دلار، دیدگاه نزولی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۸۹٬۱۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha