۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
اجرایی شدن دستورالعمل‌های ابلاغی برای راهداری زمستانی ضروری است
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای:

اجرایی شدن دستورالعمل‌های ابلاغی برای راهداری زمستانی ضروری است

اکبری معاون راهداری معاون راهداری، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با توجه به مشکلات و موانع موجود و فرسودگی ناوگان راهداری اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی برای اجرایی راهداری زمستانی ضروری است.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، در نشست دو روزه منطقه ای رؤسای شهرستان های ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای منطقه ۶ کشور به میزبانی استان کرمانشاه برگزار شد گفت: تشریح و اجرایی دستورالعمل‌هایی راهداری زمستانی که از سوی ستاد مرکزی به روسای ادارات استان ها ابلاغ شده ضروری و لازم الاجرا است.

وی گفت: در نشست های منطقه ای برگزار شد، دستورالعمل‌های لازم به رؤسای ادارت شهرستان ها منتقل شده و همچنین آموزش های لازم برای اپراتورها از طریق فیلم های آموزشی که تهیه و به نمایش گذاشته شده است.

اکبری عنوان کرد: با توجه به حضور چند استان برف گیر در نشست تخصصی رؤسای شهرستان های ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای منطقه ۶ کشور در استان کرمانشاه ضروری است ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نسبت به تهیه سند برنامه راهداری زمستانی استان خود با توجه به پیش بینی بارش ها، نقشه راه ها و برنامه های اجرایی، محورهای دارای بارش و مسئولان عملیات هر محور اقدام کنند و این سند را هرچه سریعتر به ستاد مرکزی ارسال نمایند.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: برنامه ریزی و تعامل سریع با استان های مجاور در امتداد توده در حال بارش، نسبت به اعزام ماشین‌ آلات راهداری به استان مجاور اقدام شود، تا همراه با موج بارش برف و باران مشغول فعالیت باشند. این در حالی است که ارتباط و همکاری نیروهای راهداری استانهای مجاور و همیاری آنها، نقش موثری در پوشش فعالیتهای کاری و عملیاتی موفق و به موقع راهداری زمستانی خواهد داشت.

وی در پایان با اشاره به برگزاری نشست های تخصصی بیان داشت: برای ارتقاء سطح خدمات رسانی، نشست های با حضور اساتید مجرب، مدیران ارشد سازمان و کارشناسان حوزه راهداری و حمل نقل جاده ای در سطح کشور برای رؤسای ادارات شهرستان ها برگزار شده است.

کد خبر: ۱۸۸٬۷۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha