۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
آمادگی کامل پالایشگاه‌های ۱۳ گانه پارس جنوبی برای تامین گاز فصل سرما
چگنی در گفت‌وگو با بازار؛

آمادگی کامل پالایشگاه‌های ۱۳ گانه پارس جنوبی برای تامین گاز فصل سرما

بوشهر- چگنی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران از آمادگی کامل پالایشگاه‌ های ۱۳ گانه پارس جنوبی برای تامین گاز فصل سرما خبر داد.

مجید چگنی در حاشیه بازدید از پالایشگاه ششم پارس جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: شرکت ملی گاز ایران در راستای تامین گاز مردم بویژه در مناطق سردسیر از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و با آمادگی کامل برای ورود به فصل زمستان، تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی در تامین سبد انرژی کشور نقش غیر قابل انکار دارد و افزایش تولید با روش‌های نوین و دانش‌بنیان در این مجموعه مورد تاکید است.

معاون وزیر نفت با اشاره به لزوم پرهیز از خام فروشی محصولات متنوع پارس جنوبی خاطر نشان کرد: فرآوری محصولات تولیدی و تبدیل آن به کالا از مهم‌ترین مسایل در این منطقه است که ارزآوری بالایی نیز دارد.

چگنی از آمادگی کامل پالایشگاه‌های ۱۳ گانه پارس جنوبی برای تامین گاز فصل سرما خبر داد و تصریح کرد: صنعت نفت و شرکت ملی گاز در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند و تمام توان و انرژی تود را برای خدمت‌رسانی به مردم به کار گرفته‌ایم.

وی اضافه کرد: دشمن با همه توان و با تحریم‌های ظالمانه همواره در حال طرح نقشه جدید است که در حوزه اقتصادی به کشور آسیب رساند، اما تاکنون با درایت، هوشیاری و اقدام‌های شاخص شما متخصصان و کارکنان ارزشمند صنعت نفت و گاز، امید دشمن ناامید شده و به فضل الهی در آینده نیز چنین خواهد بود.

کد خبر: ۱۸۸٬۷۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha