۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
ضرورت صدور علائم تجاری در استان‌ها برای جلوگیری از اختلالات
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

ضرورت صدور علائم تجاری در استان‌ها برای جلوگیری از اختلالات

اردبیل- رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: برای جلوگیری از اخلالات ناشی از انحصارات صدور علائم تجاری انتظار داریم تا صدور آن مبنای کار قرار گیرد.

حسین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: وجود انحصار و قرارگیری صدور علائم تجاری در دست افراد خاص در تهران در کشور سبب شده تا برخی مشکلات در این زمینه پیش آید که به همین منظور انتظار داریم تا صدور علائم تجاری در استان‌ها برای جلوگیری از اخلالات در صدور علائم تجاری مبنای کار قرار گیرد.

وی بیان کرد: این موضوع که صدور کارت بازرگانی صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی استان منوط به ارائه سند قطعی به جای دفترچه واحدهای تولیدی است که در این زمینه انتظار می‌رود نسبت به پذیرش دفترچه واحدهای تولیدی برای صدور کارت بازرگانی اقدامات لازم انجام شود تا شاهد تسهیل در صدور کارت بازرگانی باشیم که نیازمند مصوبه ملی است.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: بازنگری در سامانه صدور کارت بازرگانی سبب رفع مشکلات موجود در این زمینه می‌شود و از تعلیق وضعیت صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی استان جلوگیری به عمل می‌آید.

پیرموذن ادامه داد: برطرف‌سازی قوانین مخل کسب و کار و نیز صدور مصوبات مربوط به کسب و کارها از اهم مواردی است که با جدیت دنبال می‌شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم که این مسئله به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است و نباید بی‌توجهی در این زمینه ادامه داشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: تمام تلاش و جدیت بر این است تا اقدامات لازم و اساسی برای تسهیل‌سازی شرایط توسعه اقتصادی در دستور کار باشد تا براین اساس بتوانیم اقدامات مناسبی را در این زمینه محقق کرده و طرح‌های اقتصاد مقاومتی را یکی پس از دیگری محقق کنیم.

وی ضمن اشاره به لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات اقتصادی نیز خاطرنشان کرد: باید در این راستا از تمامی ظرفیت‌های موجود به نحو احسن استفاده شود.

کد خبر: ۱۸۸٬۷۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha