۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۷
تعرفه صادرات گوجه‌فرنگی حذف شود| لزوم افزایش قیمت تضمینی گوجه‌فرنگی توسط وزارت جهاد
نماینده دشتستان در گفت‌وگو با بازار؛

تعرفه صادرات گوجه‌فرنگی حذف شود| لزوم افزایش قیمت تضمینی گوجه‌فرنگی توسط وزارت جهاد

بوشهر- رضایی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم افزایش قیمت تضمینی گوجه‌ فرنگی توسط وزارت جهاد، خواستار حذف تعرفه صادرات این محصول شد.

ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: کشاورزان از زحمتکش‌ترین اقشار جامعه هستند که به اندازه زحمتی که متحمل می‌شوند، وضعیت معیشتی مناسبی ندارند و اگر توسط مسئولان حمایت نشوند، دچار مشکلات زیادی می‌شوند.

وی افزود: امسال در بحث خرما اقدامات خوبی انجام شد و تا حد زیادی شاهد بهبود وضعیت بازار داخلی و صادرات خرما بودیم که امیدوارم تداوم داشته باشد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: گوجه‌کاران دشتستان اکنون نیازمند حمایت مسئولان در بازاریابی محصول و خرید تضمینی گوجه هستند و مدیران وزارت جهاد باید پای کار باشند.

رضایی خواستار حذف تعرفه صادرات گوجه‌فرنگی شد و تصریح کرد: این امر در تسهیل صادرات محصول و افزایش درآمد ارزی گوجه‌کاران بسیار موثر است و در گفت‌وگویی که با وزیر حهاد داشتم بر این مساله تاکید کردم‌ که دکتر ساداتی وعده رسیدگی فوری داد.

وی اضافه کرد: قیمت کنونی خرید تضمینی گوجه‌فرنگی، رضایت‌بخش نیست و برای افزایش قیمت خرید تضمینی نیز وزیر جهاد قول مساعد داده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از سفر رئیس سازمان تعاونی روستایی کشور به دشتستان خبر داد و گفت: رئیس سازمان تعاون روستایی کشور امروز شنبه با سفر به دشتستان از مزارع گوجه‌فرنگی این شهرستان بازدید و در جریان مسایل و مشکلات کشاورزان قرار می‌گیرد.

کد خبر: ۱۸۸٬۵۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha