۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
 تعرفه گاز خانگی گلستانی ها گران نمی شود
مدیرعامل شرکت گاز گلستان:

تعرفه گاز خانگی گلستانی ها گران نمی شود

گرگان_ طالبی، مدیرعامل شرکت گاز گلستان با بیان اینکه در سال جاری تعرفه گاز خانگی گران نمی شود، گفت: برای مشترکانی که استفاده آنها مطابق الگوی مصرف باشد افزایش تعرفه لحاظ نمی شود.

علی طالبی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در سال جاری افزایش تعرفه نداریم، اظهار کرد: برای مشترکانی که استفاده آنها مطابق الگوی مصرف باشد افزایش تعرفه لحاظ نمی شود اما برای مشترکان پرمصرف این تعرفه تصاعدی محاسبه می شود.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان درباره گازرسانی به نقاط جمعیتی فاقد گاز، افزود: برخی نقاط جمعیتی استان به علت کم بودن تعداد خانوار، فاقد کد روستایی هستند و به این ترتیب از امکانات گاز بی بهره اند اما درصورتیکه در مجاور روستایی قرار داشته باشند به محض درخواست مردم، به این نقاط جمعیتی گازکشی خواهد شد.

جلالی خاطر نشان کرد: زمانی که برخی از این نقاط جمعیتی از قدمت بالایی برخوردار باشند و ساکنین قصد جابه جایی نداشته باشند، سعی می کنیم تا عملیات گاز کشی را برای خانوارهای آن منطقه انجام دهیم.

وی یادآورشد: اکنون مشترکان گاز در این استان هزار میلیارد ریال بدهی به این شرکت دارند که از این میزان بدهی مشترکان، 440 میلیارد ریال آن مربوط به واحدهای تولیدی و صنعتی است.

طالبی ادامه داد: برای آنکه معضلی در تامین گاز مشترکین خانگی نداشته باشیم باید مصرف لجام گسیخته این بخش را کنترل کرد تا از افت فشار در زمان اوج مصرف جلوگیری کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان با بیان این نکته که وظیفه گرم نگه داشتن خانه های مردم اولویت اصلی این شرکت است، عنوان کرد: باید حواشی را به کنار زد و برای بهبود کیفیت زندگی مردم تلاش کرد تا مشکل را مردم احساس نکنند.

به گفته وی، ۹۸ درصد مشترکین گاز در گلستان به صورت پیامک قبض دریافت می کنند و گلستان از لحاظ وصول مطالبات در میان ۳۱ شرکت گاز سراسر کشور در رتبه هشتم قرار دارد و این همکاری مردم در پرداخت ها نشان می‌دهد .

طالبی بهینه سازی و رعایت اصول مصرف را از الزامات جامعه امروز در استفاده از منابع طبیعی برشمرد و بیان کرد: بهینه سازی در موتورخانه منجر به کاهش 20 درصدی مصرف گاز می شود.

کد خبر: ۱۸۸٬۳۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha