۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
فوق‌العاده خاص کارمندان آموزش و پرورش در دستورکار شورای حقوق و دستمزد
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اعلام کرد

فوق‌العاده خاص کارمندان آموزش و پرورش در دستورکار شورای حقوق و دستمزد

بابایی کارنامی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، از اعمال درخواست مدرک تحصیلی مرتبط بالاتر برای جامعه فرهنگیان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی بابایی کارنامی، با اعلام خبر درخواست اعمال مدرک تحصیلی مرتبط بالاتر در آموزش و پرورش گفت: به دنبال پیگیری‌های کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، وزیر آموزش و پرورش ومعاونانش موانع مسیر اعمال مدرک تحصیلی مرتبط بالاتر در نظام تعلیم و تربیت به خصوص برای فرهنگیان رفع شد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به دنبال ابلاغیه‌ای که وزیر آموزش و پرورش به زودی صادر خواهد کرد این مهم به عنوان یکی از مطالبات جدی جامعه فرهنگیان محقق و به زودی در احکامی که توسط این وزارتخانه صادر می‌شود، درج خواهد شد.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی حقوق و دستمزد، تصریح کرد: ما پیوسته مصمم بودیم که بعد از رتبه‌بندی معلمان این موضوع مهم نیز به نتیجه برسد، ضمن اینکه همواره برای پیگیری مطالبات این قشر زحمتکش اعم از بهبود معیشت، امکان ادامه تحصیل و اثربخشی مدرک تحصیلی آنها و احکام حقوق و دستمزدشان در کنار آنها خواهیم بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: یکی دیگر از مواردی که متناسب با افزایش میزان تحصیلات معلمان مورد توجه قرار می‌گیرد، افزایش میزان حقوق و دستمزد آنها است که در قالب افزایش نظام مزدی قابل عملیاتی است بنابراین در شورای حقوق و دستمزد نیز پیگیر این موضوع هستیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: فوق‌العاده خاص کارمندان آموزش و پرورش یکی دیگر از موضوعاتی است که در شورای حقوق و دستمزد در حال پیگیری آن هستیم، همچنان که بسیاری از ارکان وزارتخانه‌های مختلف از این نظر مورد حمایت قرار گرفته‌اند بنابراین لازم است از کارمندان وزارت آموزش و پرورش نیز در این زمینه به طور جدی حمایت شود که در دستورکار شورای حقوق و دستمزد قرار گرفته است، همچنین احکام رتبه‌بندی برای تمام معلمان با رتبه آموزشیار معلم در آبان ماه اجرایی و معوقاتشان پرداخت خواهد شد.

کد خبر: ۱۸۸٬۱۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • کریم IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      0 0
      فوق العاده خاص کجا و آموزش و پرورش کجا ،ما هنوز فوق العاده ویژه بهمون به شکل درست حسابی و اندازه سایر کارمندان تعلق نگرفته تا که برسه خاص