۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
صدور مجوز «ترانزیت خارجی مبدا» و «رویه ورودی بین راهی» برای تسهیل صادرات از بنادر بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

صدور مجوز «ترانزیت خارجی مبدا» و «رویه ورودی بین راهی» برای تسهیل صادرات از بنادر بوشهر

بوشهر- باستین، معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر از صدور مجوز «ترانزیت خارجی مبدا» و «رویه ورودی بین راهی» برای تسهیل صادرات از بنادر استان خبر داد.

علی باستین در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با پیگیری و تلاش مستمر مدیران استان بویژه استاندار، شاهد رونق کسب و کار و بهبود وضعیت تولید و صادرات و واردات هستیم.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های گمرکی در حوزه ورود و خروج کالا به استان از اقدامات موثر در تجارت خارجی است که امیدوارم به نتایج بهتری نیز برسیم.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: «خواب کالا» و معطل ماندن کالاهای وارداتی و صادراتی از مشکلات و دغدغه‌های مهم تجار و بازرگانان استان است که با اتخاذ تصمیمات جدید شاهد مرتفع شدن این مشکل هستیم.

باستین تصریح کرد: صدور مجوز «ترانزیت خارجی مبدا» و «رویه ورودی بین راهی» از اقدامات موثری است که در گمرک بندر دیر انجام شده و در تسهیل صادرات و واردات بسیار مهم است.

وی اضافه کرد: ارائه تسهیلات جدید و توسعه زیرساختی بنادر بوشهر، سبب می‌شود که گمرکات و بنادر استان بتوانند با سایر بنادر رقابت‌ کرده و عقب نمانند.

باستین بیان کرد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای تسهیل شرایط صادرکنندگان بهره می‌بریم و انتظار می‌رود تا پایان سال جاری وضعیت صادرات رشد چشمگیری پیدا کند.

کد خبر: ۱۸۸٬۱۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha