۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
سود ۴۶۰ میلیارد تومانی خزامیاد کجا می رود؟
بازار خبر داد؛

سود ۴۶۰ میلیارد تومانی خزامیاد کجا می رود؟

تعداد ۴۲.۲۹۹.۹۶۰ سهم شرکت تولیدی و صنعتی ایران کاوه سایپا بعد از کسب سود ۴۶۰ میلیارد تومانی خزامیاد به این شرکت انتقال یافت که حکایت از برنامه شرکت برای تکمیل زنجیره تولید دارد.

بازار؛ گروه بورس: در هفته های اخیر برخی از نمادهای خودرویی همچون خزامی با نوسانات مثبت زیادی همراه شده اند که تحت تاثیر فروش و سود بالای شرکت بوده است، اما خبرها حکایت از این دارد که این شرکت در حال استفاده از این منابع برای سرمایه گذاری جدید است، چراکه به تازگی در صورتجلسه هیئت مدیره واگذاری و انتقال تعداد ۴۳ میلیون سهم شرکت تولیدی و صنعتی ایران کاوه سایپا (سهامی خاص) متعلق به شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنعتی نیوان ابتکار به شرکت زامیاد انجام شد.

صورت های مالی شش ماهه خزامیا بازوی تجاری ساز خساپا نشان می دهد که تحقق سود خالص ۴۶۰ میلیاردی زامیاد تحول در سودآوری این شرکت ها به وجود آورده است.

شرکت تولیدی و صنعتی ایران کاوه سایپا در زمینه تولید تریلر های کفی، کمپرسی، چادری، تانکر و همچنین اتاق بارهای کمپرسی، چادری و غیره فعالیت دارد که انتقال این شرکت به زامیاد منجر به تکمیل زنجیره تولید محصولات زامیاد خواهد شد. به نظر می رسد فعلا بازار سرمایه همانند بقیه اخبار خوب پیرامون شرکت ها از این خبر هم بسادگی گذر کند اما تحولات این اتفاق بزودی در صورت های مالی شرکت نمایان خواهد شد.

کد خبر: ۱۸۸٬۰۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha