۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
مصرف آب تهران همچنان بر مدار اوج
مدیر توسعه خطوط آبرسانی آبفای تهران اعلام کرد

مصرف آب تهران همچنان بر مدار اوج

تبریزی، مدیر توسعه خطوط آبرسانی آبفای تهران گفت: مصرف لحظه‌ای آب تهران ۴۱ هزار لیتر بر ثانیه است.

به گزارش بازار، نادر تبریزی افزود: مصرف لحظه ای آب تهران ۴۱ هزار لیتر بر ثانیه است و تقریبا مخازن ذخیره آب تهران حدود ۱۲۱۰ هزار متر مکعب ظرفیت دارند و با ظرفیت نرمال مخازن حدود ۲۰۰ هزار متر مکعب فاصله دارد.

وی تصریح کرد: تهران باجمعیت حدود ۹ میلیون نفر ساکن و ۳ میلیون نفر به صورت شناور از شهرهای اقماری، مصرف آبی حدود ۳ میلیون متر مکعب در شبانه روز دارند و این میزان بالای مصرف را نشان بدهد.

مدیر توسعه خطوط آبرسانی آبفای تهران گفت : کاهش ۲۰ درصدی مصرف آب مورد نیاز و مطلوب ما می باشد تا در ماههای آینده با بارشهای مناسب بتوانیم ذخایر سدها را جبران بکنیم و به حد مطلوب و کیفت پایدار برسیم.

وی بیان کرد : شرکت آب منطقه ای تهران و شرکت آب و فاضلاب تهران با تمام تلاش و توان خود با اجرای طرحهایی که بتوانند آ ب شرب را با کیفیت مناسب در اختیار شهروندان بگذارد در حال اجرای پروژها می باشد و اگر تا ا مروز هیچ نارسایی در تامین آب تهران نداشتیم ناشی از همین اجرای پروژهها بوده است.

آقای تبریزی ابراز امیدواری کرد، شهروندان محترم با رعایت مسایل مصرف و کاهش مصرف و کمک به خادمین خود کمک کرده تا بتوانیم این مرحله بحرانی را تا رسیدن بارش های مناسب طی بکنیم.

کد خبر: ۱۸۷٬۹۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha