۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
Redmi K60، گوشی جدید میان رده شیائومی با شارژر 67 واتی فست شارژ
تازه های فناوری؛

Redmi K60، گوشی جدید میان رده شیائومی با شارژر 67 واتی فست شارژ

شرکت شیائومی از تولید گوشی جدید خود به نام K۶۰ خبر داده که قرار است به زودی روانه بازار شود.

به گزارش بازار، این هفته بازار گوشی تلفن های همراه جهان منتظر مدل های مختلفی از جمله خبرهای مربوط به آغاز فروش گوشی های جدید شرکت چینی شیائومی یعنی K۶۰ اصست که قرار است از «رِدمی» به زودی روانه بازار شود.

آنچه تاکنون در خصوص این گوشی جدید شرکت چینی می دانیم، این است که پردازشگر آن، ساخت شرکت اسنپ دراگون و از نسل ۸+ آن است. همچنین صفحه نمایش این گوشی جدید شیائومی، ۶.۶۷ اینچ بوده که از فناوری OLED برای ساخت آن استفاده شده و کیفیت این صفحه نیز ۲K عنوان شده است.

اما ویژگی مثبت این میان رده جدید شیائومی، برخورداری از روم ۱۲GB است که انجام بسیاری از امور روزمره به ویزه بازی های نیمه سنگین را برای کاربران ساده می کند.

این گوشی همچنین از دوربین سلفی با قدرت ۱۶ مگاپیکسل و دوربین اصلی با کیفیت ۶۴ مگا پیکسل بهره می برد که می توان گفت در رنج گوشی های متوسط بازار است.

باتری این گوشی نیز ۵۵۰۰ میلی آمپر بوده که به همراه یک شارزر ۶۷ واتی به بازار عرضه خواهد شد تا خیال کاربران را از این بابت راحت نماید.

هنوز مشخصات فنی بیشتری از این محصول جدید شیائومی منتشر نشده، اما گفته می شود بیشترین شباهت آن با محصول جدید شرکت وان پلاس یعنی Ace ۲ است که دستکم در نوع صفحه نمایش و دوربین شباهت زیادی به یکدیگر دارند؛ البته وان پلاس Ace ۲ کمی به لحاظ رم و حافظه داخلی قدرتمند تر است.

کد خبر: ۱۸۷٬۷۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha