۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱
پروژه نهضت ملی مسکن ۲ برابر مجموع واحدهای مسکونی مهر است
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی:

پروژه نهضت ملی مسکن ۲ برابر مجموع واحدهای مسکونی مهر است

زنجان-معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:پروژه  نهضت ملی مسکن ۲ برابر مجموع واحدهای مسکونی مهر است و دولت سیزدهم بر اجرای سریع پروژه بزرگ مسکن ملی بسیار تاکید دارد.

به گزارش خبرنگار بازار،ایمان اسلامیان ظهر دوشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران کل راه و شهرسازی استان زنجان،به اجرای طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: نهضت ملی مسکن بزرگترین پروژه عمرانی در طول تاریخ کشور بوده و به لحاظ کمیت ابر پروژه است.

وی با بیان اینکه پروژه نهضت ملی مسکن ۲ برابر مجموع واحدهای مسکونی مهر است،ابراز کرد: این استان در ایجاد و اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور حرف اول را می زند و پیشتاز است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: افزایش بهروری در مدیریت منابع امری مهم است و در گذشته زیادی منابع را داشتیم و آنگونه که باید و شاید استفاده درستی از آن نشده است.

اسلامیان تاکید کرد: از ابتدای حضور وزیر راه و شهرسازی در دولت سیزدهم، بحث بهبود معیشت و حقوق کارکنان این وزارتخانه به ویژه در سطح ادارات کل راه و شهرسازی مورد تاکید قرار گرفته و پایین ترین سرانه ها را در بین دستگاههای اجرایی دارد.

وی به طرح جدید سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر جذب موثر نیروی انسانی در دستگاههای اجرایی اشاره کرد و گفت: این طرح در اداره کل راه و شهرسازی زنجان به عنوان نخستین استان در سطح کشور اجرا می شود و هدف از اجرای این طرح جذب نیروهای انسانی در پست های کلیدی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه این مسئولیت ها فرصتی برای خدمتگزاری به مردم است،افزود: در این میان اداره کل راه وشهرسازی استان زنجان عملکرد خوبی داشته است.

اسلامیان گفت: این وزارتخانه تلاش دارد با توجه به مشکلات مالی با بهره وری بیشتر از منابع استفاده کند چرا که با منابع دولتی امکان پیشبرد اقدامات به ویژه در ساخت مسکن ملی وجود ندارد و مردمی سازی بسیار مهم است.

فساد ستیزی و شفافیت با بگیر و ببند امکان پذیر نیست

وی با بیان اینکه شفافیت و عدالت در توزیع فرصت ها از مباحث مورد توجه وزارت راه و شهرسازی است،افزود: فساد ستیزی و شفافیت با بگیر و ببند امکان پذیر نیست.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان زنجان مسعود بیات منش یکی از موثر ترین نیروهای توانمند شبکه وزارت راه و شهرسازی است،افزود: بدنه وزارت راه و شهرسازی از ظرفیت و توان بیات منش استفاده خواهد کرد.

اسلامیان گفت: ایثار گری های بیات منش در راه و شهرسازی استان بسیار قابل تقدیر است و با تمام توان کار کردند.

وی یادآورشد وزارت راه و شهرسازی مرکز فرماندهی زیر ساختی کشور است و ۳۰ درصد اقتصاد ملی در وزارت راه و شهرسازی عملیاتی می شود و کارگزار و مجری این ۲ بخش هم وزارت راه و شهرسازی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: دولت سیزدهم مقرر کرده در طول چهار سال فعالیت خود، کار ساخت مسکن مهر که از ۱۷ سال قبل آغاز شده را به انجام برساند و در این راستا اقدام مهم نهضت ملی مسکن در سخت ترین دوران کشور از حیث منابع مالی است.

کد خبر: ۱۸۷٬۷۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha