۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
ثبت نام بیش از ۶۰ هزار نفر دارای فرزند سوم برای دریافت زمین و مسکن رایگان
معاون املاک وحقوقی سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد

ثبت نام بیش از ۶۰ هزار نفر دارای فرزند سوم برای دریافت زمین و مسکن رایگان

متقاضیان مشمول قانون می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن برای دریافت زمین و تسهیلات قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ثبت نام کنند.

به گزارش بازار، تقی رضایی معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن با اعلام ثبت نام بیش از ۶۰ هزار نفر دارای فرزند سوم برای دریافت زمین و مسکن رایگان گفت: متقاضیان که فرزند سوم آن‌ها بعد از ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به دنیا آمده اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن برای دریافت زمین و تسهیلات قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ثبت نام کنند.

رضایی افزود: متقاضیانی که بعد از ابلاغ این قانون صاحب فرزند سوم شوند فرم جیم آن‌ها حتی درصورتی که از امکانات دولتی استفاده کرده باشند نادیده گرفته خواهد شد و ۲۰۰ متر زمین به آن‌ها در شهرهای زیر ۵۰۰ هزار نفر جمعیت تعلق می‌گیرد.

معاون املاک وحقوقی سازمان ملی زمین و مسکن افزود: به متقاضیانی که در شهرهای بالای ۵۰۰ هزار نفر ساکن هستند نیز، در شهرهای همجوار و یا در شهرهای جدید زمین واگذار می‌شود. به گفته وی متقاضیان این قانون برای پرداخت هزینه آماده سازی زمین ۲ سال تنفس داده شده و بعد از آن هزینه‌ها ۵ سال با تقسیط دریافت می‌شود.

کد خبر: ۱۸۷٬۷۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha