۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
ریزش قیمت اتریوم ادامه خواهد داشت| بازار رمزارزها در حالت قرمز قرار دارد!
تحلیل بازار رمز ارزها؛

ریزش قیمت اتریوم ادامه خواهد داشت| بازار رمزارزها در حالت قرمز قرار دارد!

قیمت اتریوم از روزهای شنبه و یکشنبه با ادامه ترس از ادامه وخامت اوضاع در صنعت کریپتو، روند نزولی را از سر گرفته وبه نظر می رسد ریزش در بازار رمزارزها همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش بازار، قیمت اتریوم طی روزهای شنبه و یکشنبه با ادامه ترس از ادامه وخامت اوضاع در صنعت کریپتو، روند نزولی را از سر گرفت. اتریوم در روز یکشنبه به پایین ترین سطح خود یعنی ۱۱۷۳ سقوط کرد که پایین تر از کف هفته گذشته روی ۱۳۴۷ دلار بود. با این حساب، قیمت اتریوم امسال بیش از ۶۰ درصد سقوط کرده است. در وضعیتی مشابه، بیشتر ارزهای دیجیتال سقوط کرده اند.

شاخص ترس و طمع بازار رمزارزها روز دوشنبه به پایین‌ترین سطح طی ماه‌های اخیر سقوط کرده که ناشی از تلاش بسیاری از فعالان این بازار برای خروج از آن بود. کاتالیزور اصلی برای ادامه روند سقوط بازار، ورشکستگی و فروپاشی صرافی FTX، دومین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال در جهان بود که به وخامت اوضاع کمک شایانی کرد.

پس از این سقوط، تقاضا برای ارزهای دیجیتال کاهش یافته است. داده های اخیر نشان می دهد که جریان خروجی تتر، بزرگترین استیبل کوین در جهان، به بیش از ۳ میلیارد دلار افزایش یافته است.

دارندگان ارزهای دیجیتال در کشورهای مختلف نیز سعی در پیدا کردن زمان مناسب برای خارج ساختن سرمایه خود از این بازار هستند. بنابراین قیمت اتریوم نیز به احتمال زیاد همچنان تحت فشار باقی خواهد ماند.

پیش بینی قیمت اتریوم

ریزش قیمت اتریوم ادامه خواهد داشت| بازار رمزارزها در حالت قرمز قرار دارد!

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که قیمت اتریوم طی چند هفته گذشته به شدت سقوط کرده است. هفته گذشته با سقوط صرافی FTX، قیمت اتریوم به پایین ترین سطح خود یعنی ۱۰۷۱ دلار سقوط کرد.

برخلاف بیت‌کوین که به پایین‌ترین حد دو سال اخیر خود سقوط کرد، اتریوم بالاتر از متوسط قیمت سالانه خود یعنی حدود ۸۰۰ دلار باقی ماند. در حالی که نوسانگر تصادفی در سطح خرید بیش از حد قرار گرفته، اما با اینحال در سطح پایین تر از میانگین های متحرک باقی می ماند.

بنابراین، چشم انداز قیمت اتریوم همچنان نزولی است و سطح حمایت کلیدی بعدی روی ۱۰۰۰ دلار است. حرکت به بالاتر از قیمت ۱۳۴۷ دلاری جمعه گذشته، دیدگاه نزولی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۸۷٬۶۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha