۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷
دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۲ اجازه ندهد شرایط اقتصادی برای مردم سخت تر شود
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس:

دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۲ اجازه ندهد شرایط اقتصادی برای مردم سخت تر شود

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با تاکید بر اینکه دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۲ اجازه ندهد شرایط اقتصادی برای مردم سخت تر شود، گفت: از وزارت بهداشت خواسته شد فکر عاجلی برای بحث دارو کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدعلی محسنی بندپی، به تشریح نشست صبح امروز(یکشنبه، ۲۲ آبان ماه) فراکسیون مستقلین ولایی مجلس که پیرامون مسائل معیشتی، تورم بازار و افزایش قیمت کالا، نبود دارو و گرانی و تعاملات بین المللی برگزار شد، پرداخت و گفت: اعضا در این نشست گزارش هایی از حوزه های انتخابیه خود ارائه دادند و فراکسیون معتقد بود حتما باید با توجه به شرایط اقتصادی روز، دقت کنیم دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۲ تحت هیچ شرایطی افزایش قیمت کالاها به ویژه انرژی و سوخت را نداشته باشد که شرایط اقتصادی برای مردم سخت تر نشود.

نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر نظر نمایندگان حاضر در این جلسه مبنی بر افزایش نظارت دولت و وزارت اقتصاد بر قیمت کالاها تصریح کرد: از وزارت بهداشت خواسته شد فکر عاجلی برای بحث دارو کند. اگرچه وزیر برای پاسخ به سوالات نمایندگان در این خصوص به مجلس می آید اما از زیرمجموعه وزارت بهداشت و به ویژه سازمان غذا و دارو خواسته شد روی کمبود و گرانی دارو نظارت بیشتری داشته باشند تا سوداگران دارو از شرایط سوءاستفاده نکنند.

وی در ادامه با اشاره به کارشکنی بسیاری از کشورها و پیگیری برای تشکیل نشست ویژه شورای حقوق بشر در مورد ایران، گفت: آنها قصد دارند تحریم ها علیه ایران را افزایش دهند که تشکیل این جلسه به رسیدن آنها به این هدف کمک می کند از این رو دیپلماسی خارجی و وزیر امور خارجه باید فعال تر با موضوعات این چنینی برخورد کند.

محسنی بندپی در ادامه به برخی اتفاقات که در روزهای اخیر در عرصه های مختلف ورزشی رخ داده است، اشاره و بیان کرد: ضمن اینکه فراکسیون آرزوی توفیق برای همه ورزشکاران کشور به ویژه فوتبالیست ها در عرصه های بین المللی به خصوص در رقابت های جام جهانی قطر دارد، امیدوار هستیم آنها در همه عرصه ها پرچم پرافتخار کشور را به اهتزاز درآورند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه اعضای این فراکسیون تأکید دارند که برای مشکلات کشور باید راه حل در داخل پیدا شود و موضوعات داخلی نباید انعکاس خارجی داشته باشد، خاطرنشان کرد: باید در هر آنچه به عنوان برونداد از وضعیت کشور صورت می گیرد، منافع ملی در نظر گرفته شود و افتخار و اقتدار پرچم جمهوری اسلامی ایران در آن باشد.

کد خبر: ۱۸۷٬۵۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha