۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
کاهش ۶۹ درصدی شمار خانوارهای مصرف کننده نفت سفید در استان همدان
در پی راستی آزمایی رخ داد؛

کاهش ۶۹ درصدی شمار خانوارهای مصرف کننده نفت سفید در استان همدان

همدان-روستایی، مدیرشرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از ذخیره سازی سوخت زمستانی خانوارهای کم برخوردار در همدان خبرداد و گفت: شمار خانوارهای مصرف کننده نفت سفید دراستان همدان ۶۹درصد کاهش یافته است.

امین روستایی در گفتگو با خبرنگار بازار بابیان اینکه از اواخر تابستان عرضه نفت سفید با استفاده از زیرساخت کارت بانکی با هدف شناسایی مصرف کنندگان واقعی این فرآورده و جلوگیری از هرگونه انحراف و عرضه خارج از شبکه آن، کلید خورد، گفت: هرسال قبل از شروع فصل سرما و بر اساس سنجش نیاز مصرف کنندگان واقعی در بستر الکترونیک، نفت سفید مورد نیاز خانوارها و مصرف کنندگانی از قبیل بخش های صنایع، کشاورزی، خانه باغ ها، منازل خارج از پوشش خدمات شهری و روستاهای دوردست دارای خانوار معدود، برای مصارف گرمایشی و متفرقه در استان همدان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه هرساله با راستی آزمایی از شمار مصرف کنندگان این فرآورده کاسته می شود، اضافه کرد: حذف کالابرگ های کاغذی سال های قبل و سهولت بیشتر برای مصرف کنندگان این فرآورده از جمله مزایای عرضه نفت سفید در بستر الکترونیک است.

روستایی یادآور شد: داشتن نگاه صیانتی به حفظ فرآورده های نفتی به عنوان سرمایه های ملی از سویی و تأمین میزان دقیق نیازهای واقعی شهروندان و تحقق رضایت مندی از سوی دیگر ضرورت داشته و از اواخر تابستان با بازنگری و راستی آزمایی مشترکان نفت سفید شاهد ریزش ۶۹ درصدی خانوارهای مصرف کننده این فرآورده بودیم.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان ابراز امیدواری کرد: با توجه به گسترش گازرسانی در سراسر استان دیگر از فرآورده دارای ارزش افزوده مثل نفت سفید برای مصارف حرارتی استفاده نشود.

کد خبر: ۱۸۷٬۴۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha