۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
وزرای جهاد و تعاون نسبت به تامین منابع مالی برای ترخیص مواد انباشت در گمرکات ورود کنند
نماینده مردم تبریز در مجلس:

وزرای جهاد و تعاون نسبت به تامین منابع مالی برای ترخیص مواد انباشت در گمرکات ورود کنند

نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به انباشت مواد اولیه دارو و نهاده های دامی در گمرکات گفت: وزرای جهاد و تعاون نسبت به تامین منابع مالی برای ترخیص مواد انباشت در گمرکات ورود کنند.

به گزارش بازار، محمدرضا میرتاج الدینی در نشست علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه ۲۲ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: میلیون ها نهاده های دامی و کشاورزی در گمرکات انباشت شده و به خاطر عدم تامین مالی ترخیص نمی شود، در حالی که نیاز شدید به آنها وجود دارد. سازمان برنامه و بودجه و سایر دستگاه های ذی ربط نسبت به این موضوع ورود کنند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم افزود: بخشی از مواد اولیه دارو نیز در گمرکات مانده و بنا به گفته یکی از تولیدکنندگان دارو اگر منابع مالی آنها تامین نشود، به عنوان مواد متروکه اعلام می شوند، وزیر جهاد کشاورزی و تعاون نسبت به این دو موضوع توجه ویژه داشته باشند.

وی در ادامه به اظهارات الهام علی اف رئیس جمهور کشور آذربایجان اشاره کرد و گفت: آقای علی اف خطاب به ترک زبانان خارج از کشور خود گفته که زبان مادری یاد بگیرند، در پاسخ به وی باید بگویم که به توصیه شما نیاز نیست و طبق اصل ۱۵ قانون اساسی این موضوع در کشور ما بیان شده است.

کد خبر: ۱۸۷٬۴۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha