۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
ضرورت برخورد جدی با قصورکنندگان در زمینه کمبود دارو
نماینده مردم بروجن در مجلس تاکید کرد

ضرورت برخورد جدی با قصورکنندگان در زمینه کمبود دارو

جعفری، نماینده مردم بروجن در مجلس بر ضرورت برخورد جدی با قصورکنندگان در زمینه کمبود دارو تاکید کرد.

به گزارش بازار، امیرقلی جعفری بروجنی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۲ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی و محکوم کردن اقدام رئیس جمهور فرانسه در دخالت در امور کشور و همسویی با تخریب و اغتشاش، گفت: یکی از شعارهای محوری رئیس جمهور که مورد استقبال نخبگان و جامعه قرار گرفت توجه به شایسته سالاری در انتصاب به معنای واقعی کلمه و به دور از مسائل قومی و لابی گری بود اما آنچه که در بسیاری از شهرستان ها علیرغم برخورداری از نیروهای شایسته و توانمند طی یکسال گذشته شاهد هستیم ۱۸۰ درجه با شعارهای دولت فاصله دارد و به کارگیری افراد غیرمتخصص فریاد دلسوزان را بلند کرده اما گوش شنوایی وجود ندارد.

وی ادامه داد: معاون امور مجلس استان ها بارها قول داد که کاستی ها و بی توجهی را جبران کند و در این رابطه نباید از تعهد و الزام نمایندگان مجلس و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در عدم مداخله در انتصابات به عنوان فرصتی برای بی توجهی به سایر شهرستان های استان ها سوءاستفاده شود.

نماینده مردم بروجن در مجلس یازدهم در تذکری به دولت در مورد قیمت ها و مدیریت بازار از مغفول ماندن موضوع بیمه کارگران ساختمانی، خبرنگاران، هنرمندان و رانندگان انتقاد و خواستار توجه به این مهم شد.

جعفری از بی توجهی وزارت میراث فرهنگی نسبت به گسترش و احیای صنعت توریسم در مناطق مختلف کشور انتقاد و بر ضرورت توجه ویژه وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل و احیای زیرساخت ها در شهرستان ها و روستاهای بروجن تاکید کرد.

این نماینده مردم در مجلس یادآور شد: می طلبد با قصورکنندگان در زمینه کمبود دارو برخورد شود و همچنین همسان سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان دستگاه ها مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر: ۱۸۷٬۴۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha