۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
لحاظ کردن اصول کنترل کیفیت در اجرای تقاطع غیرهمسطح غدیر همدان
معاون شهردار همدان تاکید کرد:

لحاظ کردن اصول کنترل کیفیت در اجرای تقاطع غیرهمسطح غدیر همدان

همدان - معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهردار همدان از لحاظ کردن اصول کنترل کیفیت در اجرای تقاطع غیرهمسطح غدیر همدان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، وحید علی ضمیر در خصوص شایعات فضای مجازی اظهار داشت: اصول کنترل کیفیت در تقاطع غیر همسطح غدیر انجام می‌شود و این تقاطع زیر نظر کارشناسان و ناظران مربوطه انجام شده و به زودی به بهره برداری می رسد.

علی ضمیر با اشاره به اینکه مدیریت شهری راغب است از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در پروژه های مختلف استفاده کند، عنوان کرد: توافقنامه فی مابین شهرداری همدان با خاتم الانبیا در خصوص پروژه های مجموعه فرهنگی کبابیان، تپه حاج عنایت و تقاطع همسطح بهشت امضا شده که طبق نظر مشاور ترافیکی اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح بهشت کاملاً منتفی شد.

معاون امور زیربنایی شهرداری همدان گفت: طبق نظر مشاور ترافیکی اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح بهشت بدلیل توجه ویژه مدیریت شهری به نظرات کارشناسی منتفی و قرار است در میدان امام حسین(ع) اجرا شود.

وی افزود: مکاتبات با شورای شهر و همتا صورت گرفته و اجرای این پروژه در مرحله اخذ موافقتنامه و مصوبات است و بعد از تصویب وارد فاز اجرایی می‌شود.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری ضمن اشاره به فرایند پروژه مجموعه کبابیان گفت: زمین و نقشه ها آماده و به کمیسیون ماده پنج ارسال شده است اما متاسفانه هنوز کمیسیون ماده پنج نقشه ها را تایید نکرده که بلافاصله بعد از تایید این پروژه وارد فاز اجرایی می شود.

وحید علی ضمیر در خصوص مجموعه تپه حاج عنایت عنوان کرد: طراحی اولیه این پروژه در معاونت معماری و شهرسازی پذیرفته شده و در صورت تایید نهایی اجرا خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری همدان از خاتم الانبیا استقبال می کند، افزود: مکاتبات لازم با نماینده قرارگاه خاتم الانبیاء در خصوص اجرای تقاطع غیر همسطح امام حسین (ع)، مدرس و پروژه های مشابه صورت گرفته است.

کد خبر: ۱۸۷٬۲۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha