۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
تلاش برای افزایش تولید تراکتور از ۲۲ هزار به ۳۵ هزار دستگاه در سال
مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی خبرداد؛

تلاش برای افزایش تولید تراکتور از ۲۲ هزار به ۳۵ هزار دستگاه در سال

تبریز- مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی از تلاش برای افزایش تولید تراکتور از ۲۲ هزار به ۳۵ هزار دستگاه در سال خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، مصطفی وحید زاده در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت خدمات صنعتی مجموعه تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی طی یک سال اخیر گامهای توسعه ای را در بخشهای مختلف به پشتوانه پرسنل توانمند، متخصص و مهمتر از همه غیرتمند خود برداشته است.

وحیدزاده افزود: تصمیم برای افزایش تولید تراکتور از ۲۲ هزار به ۳۵ هزار دستگاه نیز در همین راستا و با همین نگرش برنامه ریزی شده اما باید در نظر گرفت که تولید ۳۵ هزار دستگاه تراکتور صرفاً تولید یک محصول را شامل نمی شود بلکه اقدامی بزرگ است که برای محقق شدن آن باید افزایش تولید در تک تک قطعات و فرآیندها صورت گیرد و باید زیرساختهایی برای این منظور تعریف شود.

وی تاکید کرد: خوشبختانه این مهم در تراکتورسازی ممکن شد و همزمان با افزایش تولید، زیرساختها و زمینه ها هم تعریف و عملیاتی شد که در کمتر مجموعه ای می توان همزمانی تولید را با فرآیند تعریف زیرساختی برای کوچکترین تغییر را مشاهد کرد اما افزایش تولید تا سقف ۳۵ هزار دستگاه با این روند در تراکتورسازی کلید خورد و منتج به نتیجه شد.

وحیدزاده با اشاره به افزایش تولید کابین در شرکت خدمات صنعتی تراکتورسازی گفت: افزایش تولید این آپشن استراتژیکی برای محصول نهایی تراکتور در راستای مشتری مداری صورت گرفت بطوری که رقم تولید یک دستگاه در هفته به ۲۰ دستگاه در روز رسیده است.

عضو هیات مدیره گروه صنایع تراکتورسازی از شرکت خدمات صنعتی به عنوان مهمترین تامین کننده قطعات این مجموعه نام برد و اظهار داشت: خدمات صنعتی علاوه بر تامین قطعات گروه در عرصه تولید، محصول مهمی همچون بکهولودر را تولید و عرضه می کند که اخیراً به منظور ارتقاء کیفیت این محصول و بروزرسانی تکنولوژی این وسیله مهم صنعتی، گامهای موثری برداشته شده است.

گفتنی است در پایان این جلسه از خدمات حسن بدری تقدیر و یوسف دادگر به عنوان مدیرعامل خدمات صنعتی تراکتورسازی معرفی شد.

کد خبر: ۱۸۷٬۰۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha