۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
تکمیل پروژه تالار شهر اردبیل از طریق منابع ملی پیگیری‌ می‌شود| ۷۰ واحد جهش تولید مسکن آماده واگذاری
استاندار اردبیل:

تکمیل پروژه تالار شهر اردبیل از طریق منابع ملی پیگیری‌ می‌شود| ۷۰ واحد جهش تولید مسکن آماده واگذاری

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: در بازدید از پروژه تالار شهر اردبیل مقرر شد برای تکمیل این پروژه، از طریق منابع ملی و ماده ۵۶ پیگیری‌های لازم انجام پذیرد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرماندار اردبیل و تعدادی از مسؤولان، از ۶ پروژه شهرستان اردبیل شامل بازسازی تصفیه‌خانه آب، پروژه‌های جهش تولید مسکن ۷۰ واحدی کارگر و ۱۵۰ واحدی داروپخش، خانه وزنه‌برداری، تالار شهر، موزه دفاع مقدس و مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار بازدید و آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه‌ها را از نزدیک بررسی کرد.

استاندار اردبیل در حاشیه این بازدیدها اظهار کرد: با توجه به برخی گلایه‌های مردمی در خصوص کیفیت آب شهر اردبیل، پروژه‌هایی برای ارتقای کیفی آب آغاز شد و پروژه جلبک‌زدایی از آب، ارتقای وضعیت تصفیه‌خانه آب اردبیل و بازسازی تجهیزات و تأسیسات آن در حال انجام بوده و خط انتقال دوم آب از سد یامچی به تصفیه‌خانه اردبیل تقریبا به اتمام رسیده است.

عاملی ادامه داد: در خصوص ارتقای کمی آب برای پاسخ‌گویی به نیاز آب مصرفی، طرح جامعی برای تأمین آب پایدار همه شهرستان‌های استان اردبیل تدوین شده و به‌صورت جدی در حال پیگیری است اما برای کوتاه‌مدت هم اقداماتی انجام می‌شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: پروژه جهش تولید مسکن ۷۰ واحدی کارگر اردبیل تکمیل شده و واگذاری آن طی هفته‌های آینده آغاز می‌شود و پروژه جهش تولید مسکن ۱۵۰ واحدی داروپخش اردبیل هم مقرر شد تا پایان امسال به اتمام برسد.

وی گفت: برای تکمیل اماکن ورزشی نیمه‌تمام استان اردبیل سال گذشته نزدیک به ۲۰میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت و امسال هم با وجود محدودیت اعتباری، ۳۰میلیارد تومان دیگر برای این منظور اختصاص خواهد یافت.

عاملی تصریح کرد: خانه وزنه‌برداری اردبیل از مجموعه‌های ورزشی ارزشمند استان و کشور بوده و امیدواریم تا دهه فجر امسال تکمیل و برای برگزاری مسابقات آماده شود.

استاندار اردبیل افزود: در بازدید از پروژه تالار شهر اردبیل مقرر شد برای تکمیل آن به‌عنوان پروژه مهم در حوزه فرهنگ و هنر استان اردبیل که سال‌ها نیمه‌تمام مانده، از طریق منابع ملی و ماده ۵۶ پیگیری‌های لازم انجام پذیرد.

وی ادامه داد: برای تکمیل پروژه موزه دفاع مقدس اردبیل به‌عنوان یکی از پروژه‌هایی که سال‌ها نیمه‌تمام مانده، امسال نزدیک به ۹میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته و تلاش می‌شود با تخصیص بخش دیگری از اعتبار مورد نیاز، این پروژه در سال آینده به بهره‌برداری برسد.

عاملی اظهار کرد: بخشی از مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار اردبیل تکمیل شده و برای تکمیل کل این مجتمع ۵۰میلیارد تومان اعتبار نیاز است که مقرر شد با پرداخت قسمتی از بدهی‌ها و تأمین اعتبار مورد نیاز، کل این پروژه تکمیل و برای استفاده در اختیار مردم و جانبازان قرار گیرد.

کد خبر: ۱۸۶٬۹۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha