۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
۱۳۵ میلیارد ریال صرف خرید ماشین آلات راهداری در گیلان شد
معاون استاندار گیلان:

۱۳۵ میلیارد ریال صرف خرید ماشین آلات راهداری در گیلان شد

رشت - معاون استاندار گیلان از خرید و الحاق ۹ دستگاه ماشین آلات راهداری با اعتبار ۱۳۵ میلیارد ریال در استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، علی اوسط اکبری مقدم در حاشیه مراسم الحاق ۹ دستگاه ماشین آلات سنگین جدید به ناوگان راهداری استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علاوه بر این تعداد دستگاه ماشین آلات، هشت دستگاه ماشین آلات سنگین دیگر شامل لودر، بیل مکانیکی و همچنین گریدر به زودی به ناوگان راهداری استان افزوده خواهد شد.

وی عمر متوسط ناوگان راهداری استان را در حال حاضر حدود  ۲۲ سال  عنوان و بیان کرد: با وجود افزوده شدن ۹ دستگاه ماشین آلات جدید، همچنان عمر متوسط این ماشین آلات ۲۲ سال است در حالی که برای به‌روز رسانی، باید عمر ناوگان را به زیر ۱۰ سال برسانیم.

اکبری مقدم با تأکید بر اهتمام برای به‌روز رسانی ناوگان راهداری استان گفت: در همین راستا، توافقنامه ای بین استانداری و سازمان راهداری حمل و نقل جاده ای کشور تنظیم می شود که بر اساس توافقنامه با استفاده از منابع استانی و ملی شاهد نوسازی و تجهیز هرچه سریع تر ناوگان راهداری باشیم و عمر متوسط ماشین آلات را  به زیر ۱۰ سال برسانیم.

وی اظهار کرد: ۱۷ دستگاه ماشین آلات برای حوزه راهداری استان از اعتبارات سال ۹۸  تهیه شده اند که امروز ۹ دستگاه آن به ناوگان راهداری الحاق شد و  امسال در بودجه ۹۹ نیز پیش بینی های لازم را انجام می دهیم.

۹ دستگاه ماشین آلات سنگین شامل گریدر، لودر و بیل زنجیری به ارزش ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ملی خریداری و به تجهیزات راهداری گیلان افزوده شد.

کد خبر: ۱۸٬۶۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha