۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
پیگیری رفع مشکل بیمه رانندگان جاده‌ای از طریق استفساریه
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس مطرح کرد

پیگیری رفع مشکل بیمه رانندگان جاده‌ای از طریق استفساریه

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اعلام اینکه درصدد حل مشکل بیمه رانندگان جاده‌ای هستیم افزود: به دلیل وجود اختلاف‌نظری پیرامون این موضوع به دنبال این هستیم که آن را در قالب استفساریه پیگیری و مصوب کنیم.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، خلیل بهروزی‌فر، با اشاره به موضوع پیگیری بیمه رانندگان جاده‌ای در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: هم‌اکنون موضوع بیمه به یکی از مشکلات رانندگان حمل و نقل جاده‌ای تبدیل شده است چراکه یا اکثر آنها فاقد بیمه هستند یا برخی شرکت‌های حمل و نقلی که تحت پوشش آنها فعالیت می‌کنند، رانندگان را مجبور می‌کنند که حق بیمه خود را واریز کنند بنابراین باید به صورت آزاد و اختیاری مبلغی را برای حق بیمه پرداخت کنند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ما در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در حال بررسی وضعیت بیمه رانندگان حمل و نقل جاده‌ای هستیم اما چون اختلاف نظری در این زمینه وجود دارد هنوز به توافقی در این خصوص نرسیده‌ایم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: قرار بر این شده است که به منظور رفع اختلاف نظر موجود، این موضوع را در قالب یک استفساریه‌ای پیگیری و مصوب کنیم بنابراین پیشنهاد ارائه شده در این رابطه همچنان در کمیسیون در حال بررسی است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ‌ما در این کمیسیون تلاش می‌کنیم تا مشکل بیمه این قشر زحمتکش را هر چه زودتر رفع کرده و در قالب تصویب قانون از آنها حمایت کنیم.

کد خبر: ۱۸۶٬۸۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha