۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
تکمیل قطعه ۲ آزاد راه تهران شمال تا پایان سال
رئیس بنیاد مستضعفان خبر داد

تکمیل قطعه ۲ آزاد راه تهران شمال تا پایان سال

فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در بازدید از قطعه ۲ آزاد راه تهران شمال گفت: عملیات عمرانی باند رفت این قطعه تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

به گزارش بازار، پرویز فتاح گفت: باید عملیات ایمن سازی و تجهیزات الکترومکانیکال از قبیل جت فن؛ روشنایی و تامین برق پایدار و سیستم اتمام حریق در این قطعه نصب شود تا به عبور ایمن برسد.

فتاح گفت: سال قبل تونل البرز شرقی را افتتاح و ادامه منطقه ۲ را با سرعت کار کردیم. همه کارهای ساختمانی تا پایان سال ۱۰۰ درصد تمام میشود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

فتاح گفت: اگر توانستیم مسایل الکترومکانیکال را آماده کنیم عبور انجام خواهد شد و به علت طولانی شدن تونل‌ها ممکن است در بهار بتوانیم عبور مردم را برقرار کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت:این پروژه بسیار مهم و یکی از سخترین پروژه‌های کشور است از این ۲۲ کیلومتر ۱۷ کیلومتر پل و تونل است.

فتاح گفت: این پروژه کلا با تکنولوژی ایرانی همه پل‌ها با پیمانکار ایرانی؛ طراح ایرانی و تاسیسات و امکانات ایرانی ساخته شده است و تاکنون در این قطعه؛ ۱۱ میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده و برای تکمیل کل منطقه ۲ باند رفت و برگشت همین مقدار سرمایه لازم است.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: ۳ هزار نفر شبانه روز بدون وقفه مشغول کار هستند و ۱۵۰۰ دستگاه مهندسی در این پروژه مشغول است و همه کارگرها حقوقشان را به روز دریافت میکنند.

فتاح گفت: قطعه ۲ آزاد راه تهران- شمال مهمترین و حساسترین و پررونق‌ترین پروژه عمرانی کشور است و ما محکم پای کار ایستادیم که هم باند اول و هم باند دوم این منطقه را به نتیجه برسانیم و برای راحت‌تر شدن کار از سال گذشته میلگرد کارگاه را بنیاد تامین کرده و روغن ماشین آلات سنگین و حقوق کارگاه و پیمانکارها را هم بنیاد مستقیم پرداخت میکند.

فتاح گفت: بعضا برای تامین اعتبار زمین هم واگذار شده، اما زمین در این شرایط جای تامین اعتبار نقد را نمیگیرد و تعهد مالی بنیاد خیلی بیشتر از تعهد مالی در حال انجام است و هیچگونه توقفی در کل پروژه وجود ندارد.

کد خبر: ۱۸۶٬۵۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha