۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
هدر رفتن آب را گزارش دهید
مدیر سامانه ۱۲۲ آب و فاضلاب استان تهران:

هدر رفتن آب را گزارش دهید

مدیر سامانه ۱۲۲ آب و فاضلاب استان تهران گفت: سالانه حدود ۴ تا ۵ هزار تماس مردمی در حوزه آبفای استان تهران دریافت می‌شود، اما درخواست ما از مردم این است که همکاری بیشتری داشته باشند.

به گزارش بازار، سعید منصور بقایی، با اشاره به وظیفه مرکز ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان تهران در برقراری ارتباط دو طرفه با مشترکان آبفا گفت: درخواست‌های مردم از شرکت آب و فاضلاب به دو دسته فوریتی و غیرفوریتی تقسیم می‌شود؛ بخش فوریتی شامل مواردی مانند افت فشار ناشی از مصرف بی رویه آبیا شکستگی‌های موجود در شبکه توزیع می‌شود که با دریافت تماس‌های مردمی، متوجه آن‌ها می‌شویم.

وی افزود: درخواست ما از مردم این است که همکاری و کمک بیشتری با شرکت آب و فاضلاب استان تهران داشته باشند و اگر موارد مربوط به آب زدگی یا مصارف غیرضروری مانند شستن خیابان با آب شرب را مشاهده کردند، به مرکز ۱۲۲ اطلاع دهند.
مدیر سامانه ۱۲۲ آب و فاضلاب استان تهران ادامه داد: افراد وظیفه شناسی وجود دارند که این موارد را به ما گزارش می‌دهند، اما با توجه به شرایط کم آبی فعلی که مردم استان با آن مواجه شده اند، درخواست ما از مردم این است که هدر رفت آب را به سرعت گزارش دهند تا گروه‌های امدادی به محل هدر رفت آب اعزام شوند.

وی گفت: این گروه‌های امدادی، در مورد مصارف غیرضروری تذکر می‌دهند و در مورد حوادثی مانند شکستگی لوله، نقایص شبکه را برطرف می‌کنند.

مدیر سامانه ۱۲۲ آب و فاضلاب استان تهران همچنین افزود: موارد غیرفوریتی مانند مسائلی مربوط به قبوض آب یا درخواست‌های مربوط به انشعاب، خدمات پس از فروش شرکت آب و فاضلاب محسوب می‌شوند که به آن‌ها هم رسیدگی می‌شود.

وی با تاکید مجدد بر لزوم همکاری مردم برای معرفی موارد هدررفت آب به آبفای استان تهران، بیان کرد: عمده تماس‌های مردم با مرکز ۱۲۲ مربوط به موارد فوریتی است، زیرا یک شکستگی در خطوط آب یا انشعابات منازل، منجر به قطع آب می‌شود و مردم این موارد را به سرعت، اطلاع می‌دهند؛ به طور متوسط و در شرایط معمولی، سالانه حدود ۴ تا ۵ هزار درخواست مردمی دریافت می‌شود.

مدیر سامانه ۱۲۲ آب و فاضلاب استان تهران اضافه کرد: از این میزان درخواست پیگیری، حدود ۳ هزار درخواست مربوط به موارد فوریتی است که تمامی این گروه از درخواست ها، باید در همان روز دریافت اطلاع، به سرانجام برسند که برای کسب اطمینان از اجرای کامل رسیدگی به این درخواست ها، بخش‌های نظرسنجی و پیگیری نیز در مرکز ۱۲۲ وجود دارد تا به شکایت‌های احتمالی نیز، رسیدگی شود.

کد خبر: ۱۸۶٬۳۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
      0 0
      سلام خسته نباشیدتوشهرتهران اگ مردم گزارشی بدن رسیدگی میشع متاسفانه توخیابون ماالان۴ماه لوله هاشکستن گزارش دادیم بیفاییده آسفالت نابودشدهرکی جلومنزل خودش جوب آب درست کرده آب هدایت کرده ب فاظلاب خدایی تواین خشکسالی آدم دلش میسوزه ازحدررفتن آب کسی جوابمون نمیده