۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
آمادگی وزارت جهاد برای ارائه تسهیلات به مارگارین برای تسویه حساب با کلزاکاران
معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد

آمادگی وزارت جهاد برای ارائه تسهیلات به مارگارین برای تسویه حساب با کلزاکاران

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: به شرکت مارگارین اعلام شده که وزارت جهاد کشاورزی آمادگی دارد کمک کند که تسهیلات لازم در اختیار شرکت قرار گیرد تا تسویه حساب انجام شود.

به گزارش بازار، محمد قربانی معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه دومین جلسه نظارت ستادی استانی که به منظور نشست هماهنگی اقدام اجرایی الگوی کشت محصولات زراعی استان فارس برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس قانون، تعیین تعرفه محصولات کشاورزی بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است.

وی افزود: تعرفه ۱۰۰ درصدی برای محصولات آب‌بر ابلاغ شده و از ابتدای سال ۱۴۰۲ اجرایی خواهد شد.

قربانی در رابطه با لایحه آبخیزداری عنوان کرد: این لایحه با محوریت سازمان منابع طبیعی و مشارکت همه مجموعه‌های ذی‌ربط تنظیم شده که باید در کمیسیون زیربنایی دولت کارشناسی شود و پس از صحن دولت برای تصویب به مجلس ارسال شود.

وی با بیان این که وزارت جهاد کشاورزی با کلزاکاران تسویه حساب کرده است، ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی تمام خریدهایی که از طریق شرکت بازرگانی دولتی انجام داده تسویه حساب کرده است و شرکت‌های خصوصی هم یا مستقیم و یا با کمک تسهیلات تسویه حساب کرده‌اند.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: به شرکت مارگارین هم اعلام شده که وزارت جهاد کشاورزی آمادگی دارد کمک کند که تسهیلات لازم در اختیار شرکت قرار گیرد تا تسویه حساب انجام شود که هم رضایت کلزاکاران جلب شود و هم مواد اولیه مورد نیاز کارخانه برای سال آینده تأمین شود.

کد خبر: ۱۸۶٬۳۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha