۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷
نشست بررسی طرح‌ها و پروژه‌های شرکت ملی نفت ایران برگزار شد

نشست بررسی طرح‌ها و پروژه‌های شرکت ملی نفت ایران برگزار شد

وزیر نفت در نشست بررسی طرح‌ها و پروژه‌های شرکت ملی نفت ایران گفت: ضرورت تأمین انرژی به‌ویژه در فصل سرد نیازمند کار جهادی و استفاده از حداکثر توان به‌ویژه در حوزه مدیریتی است.

به گزارش بازار به نقل از وارت نفت، جواد اوجی در نشستی با محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، مدیران ستادی و عامل شرکت‌های تابع شرکت ملی نفت ایران و مجریان طرح‌ها و پروژه‌های این شرکت که صبح امروز (دوشنبه، ۱۶ آبان‌ماه) برگزار شد، ضمن بررسی وضعیت طرح‌های در دست اجرای شرکت، دستورهای لازم برای تسریع در اجرای طرح‌ها را صادر کرد.

در این نشست مدیران عامل یا نمایندگان شرکت‌های تابع شرکت ملی نفت ایران از جمله نفت مناطق مرکزی ایران، مهندسی و توسعه نفت، نفت و گاز پارس به ارائه جزئیات پیشرفت طرح‌های توسعه‌ای خود پرداختند.

اوجی ضمن پرسش درباره نحوه اجرای طرح‌ها و زمان‌بندی اجرای پروژه‌ها، به‌منظور اجرای زودتر برخی طرح‌ها ضمن ارائه راه‌کارها، دستورهایی را برای اجرا ابلاغ کرد.

وی با بیان اینکه برای جبران ناترازی گاز در فصل سرد باید اقدام‌های جهادی انجام شود، گفت: انتظار می‌رود مدیران در کنار انجام وظایف تکلیفی، فعالیت‌های بیشتری را برای خدمت‌رسانی و جلوگیری از ایجاد مشکل در تأمین امنیت انرژی کشور ایفا کنند.

کد خبر: ۱۸۶٬۲۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha