۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
۱۲۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در زنجان فعال هستند/ اشتغال ۴۳ هزار نفر
رئیس سازمان صمت زنجان:

۱۲۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در زنجان فعال هستند/ اشتغال ۴۳ هزار نفر

زنجان - رئیس سازمان صمت زنجان از فعالیت هزار و ۲۲۱ واحد تولیدی و صنعتی در استان خبر داد و گفت: ۴۳ هزار در این واحدهای تولیدی و صنعتی مشغول فعالیت هستند.

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در سال جهش تولید صیانت از واحدهای تولیدی و صنعتی زنجان اولویت مهم سازمان صمت است، گفت: اعطای تسهیلات شبکه بانکی و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان از اولویت های مهم این سازمان برای تحقق شعار سال است. 

وی از فعالیت هزار و ۲۲۱ واحد تولیدی و صنعتی در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: بیش از ۴۳ هزارنفر در این واحدهای تولیدی و صنعتی مشغول فعالیت هستند. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، با بیان اینکه در سال جاری حداقل سه پروژه صنعتی در استان زنجان به بهره برداری می رسد، گفت: سرمایه گذاری هزینه شده برای این تعداد پروژه بیش از سه هزار میلیارد تومان است. 

فغفوری با بیان اینکه مهم‌ترین سیاست کشور و حوزه تولید، حفظ و صیانت از اشتغال و تولید موجود است، ابراز داشت: باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و جامه عمل پوشاندن به شعار سال مبنی بر جهش تولید نقشه راهی در استان ترسسم شده است.

وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط به حوزه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی باید در خدمت تولید باشند تا جهشی که مد نظر مقام معظم رهبری است محقق شود. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، با بیان اینکه در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان برای جهش تولید هفت راهبرد اصلی با ۴۳ برنامه تهیه و تدوین شده است، افزود: برای اجرای این پروژه‌ها سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برنامه لازم را تهیه کرده است.

فغفوری تاکید کرد: افزایش حجم صادرات، ایجاد تنوع در محصولات سبد صادراتی و ایجاد تنوع در مقاصد محصولات صادراتی استان در سال جهش تولید به جد دنبال می شود. 

کد خبر: ۱۸٬۶۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha