۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
صدور اولین پایانکار الکترونیک در شهرداری منطقه دو همدان
مدیر منطقه ۲ شهرداری همدان خبرداد:

صدور اولین پایانکار الکترونیک در شهرداری منطقه دو همدان

همدان - مدیر منطقه ۲ شهرداری همدان گفت: نخستین پایانکار ساختمانی به صورت الکترونیکی در شهرداری منطقه دو همدان صادر و به ارباب رجوع تحویل شد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ حجت کریمی جاوید ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیرو تاکید شورای شهر و شهردار همدان در خصوص اجرای سیستم یکپارچه شهرداری همدان که در تابستان سال جاری به اجرا درآمد اولین پایانکار ساختمانی به صورت الکترونیکی در شهرداری منطقه دو همدان صادر و به ارباب رجوع تحویل شد.

مدیر منطقه دو با اشاره به صدور اولین پایانکار الکترونیکی ساختمان در این منطقه افزود: اولین پایانکار ساختمانی بصورت سیستمی پس از انطباق طبق فرآیند صدور پروانه در شهرداری صادر شد.

وی با اشاره به مزایای راه اندازی سیستم یکپارچه شهرداری و به ثمر نشستن این پروژه گفت: با اجرای این پروژه شاهد کاهش زمان صدور گواهی پایانکار، سهولت انجام کار و در نهایت رضایت شهروندان خواهیم بود.

کریمی جاوید با بیان اینکه پاسخ استعلام نقل و انتقال دفتر خانه بصورت غیر حضور صورت می پذیرد، گفت: از امروز ۱۵ آبان ماه سال جاری پاسخ استعلامات دفاتر اسناد رسمی تنها از طریق دفاتر پیشخوان و غیر حضوری صورت می پذیرد و شهروندان می توانند بدون مراجعه به شهرداری جهت اخذ استعلام اقدام کنند.

مدیر شهرداری منطقه ۲ همدان در ادامه عنوان کرد: کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی در شهرداری، غیرحضوری شدن فرایند پاسخ نقل و انتقال و شفافیت در هزینه‌های پرداختی، از جمله اهداف طرح شهرسازی الکترونیک است.

کد خبر: ۱۸۶٬۰۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • چشم انتظار پایان کار IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
      0 0
      با سلام خدمت شهردار محترم خواهشمندم برای سیمان کردن دیوار مشرف به پلاک مجاور هم راه حلی پیدا کنید.همسایه ما بابت اینکار پول می خواد.