۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
۱۰ هزار شغل در استان سمنان ایجاد شده است
در گفتگو با خبرنگار بازار مطرح شد؛

۱۰ هزار شغل در استان سمنان ایجاد شده است

سمنان- کاشانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، با بیان اینکه تعهد اشتغال سال ۱۴۰۱ دستگاه های اجرایی استان ۱۱ هزار و ۲۸۲ نفر است، گفت: از ابتدای سال ۱۰ هزار شغل در استان ایجاد شده است.

جعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه در سال جاری تعهد اشتغال دستگاه های اجرایی استان سمنان ۱۱ هزار و ۲۸۲ نفر است، تاکید کرد: علی‌رغم اینکه هنوز چهار ماه و نیم تا پایان سال ۱۴۰۱ باقی مانده، ۸۸ درصد تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی در سراسر استان محقق شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۱۰ هزار شغل توسط دستگاه های اجرایی استان ایجاد شده است، ابراز کرد: طرح های اشتغال‌زایی، حمایت از مشاغل، آموزش، مهارت‌افزایی، توانمندسازی، تسهیلات و ... در زمره راهکارهای ایجاد اشتغال توسط دستگاه های اجرایی بوده است.

۸۸ درصد تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی سمنان محقق شده است

دبیر کارگروه اشتغال استان سمنان با بیان اینکه تا پایان سال بیش از ۱۰۰ درصد تعهد اشتغال در استان محقق خواهد شد، بیان کرد: مجموعه تلاش های دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در استان سبب شده تا آمار بیکاری سمنان نسبت به میانگین دیگر استان‌های کشور، پائین تر باشد.

کاشانی با بیان اینکه بیشترین دقت در ورود اطلاعات و صحت سنجی اشتغال ایجاد شده در استان سمنان صورت گرفته تا آمارها تاحد امکان با واقعیت هم‌خوان باشند، گفت: ایجاد اشتغال یکی از مهمترین دغدغه‌های رئیس جمهور و دولت سیزدهم است.

به گزارش بازار، در یک سال و سه ماه اخیر، ۶۴ واحد صنعتی استان سمنان از رکود خارج شده است که یکی از دلایل کاهش آمار بیکاری این استان در ماه های اخیر، همین مقوله محسوب می‌شود.

کد خبر: ۱۸۶٬۰۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha