۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
پروژه‌های برقی یزد متوقف نشود| توجه جدی به انرژی خورشیدی
در گفت‌وگو با بازار تاکید شد؛

پروژه‌های برقی یزد متوقف نشود| توجه جدی به انرژی خورشیدی

یزد- فاطمی، استاندار یزد با تاکید بر اینکه اجازه توقف پروژه های برقی استان را نمی‌دهم، گفت: هر مدیری برای مدیریت این پروژه ها توان ندارد، می تواند از سمت خود استعفا دهد.

مهران فاطمی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: آب، نیاز مبرم و یکی از محدودیت های توسعه صنایع در استان محسوب می شود اما با توجه به روند توسعه ای استان به سمت صنایع پیشرفته و دانش بنیان باید برق مورد نیاز تامین شود و هیچ قصوری در این زمینه پذیرفته نیست.

وی ادامه داد: اهمال، کوتاهی و انداختن کار در پیچ و خم اداری و استعلام و ارزیابی در پروژه های برقی استان پذیرفتنی نیست و مدیران تنها یک ماه فرصت دارند که این موضوع را تعیین تکلیف کرده و روند را تسریع کنند.

استاندار یزد بیان کرد: تامین برق به ویژه برای سرمایه گذاری های مورد نظر در حوزه تامین انرژی خورشیدی یکی از اولویت های استان یزد محسوب می شود و این پروژه ها به هیچ وجه نباید متوقف شوند.

فاطمی با بیان اینکه تاکنون واگذاری ها به خوبی انجام شده است، خواستار همراهی مسئولان برای تسریع در صدور مجوزهای لازم و قانونی برای تامین زیرساخت برق برای تامین زیرساخت مورد نیاز برای ایجاد واحدهای تولید برق از انرژی خورشیدی شد.

کد خبر: ۱۸۵٬۸۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha